Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

E-biznes. Poradnik praktyka Maciej Dudko

03-06-2012, 19:43
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 33.33 zł     
Użytkownik marian100dz
numer aukcji: 2285892263
Miejscowość Szczecin
Wyświetleń: 18   
Koniec: 18-05-2012 08:18:55

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



E-biznes. Poradnik praktyka



Autor: Maciej Dudko
Data wydania:
2[zasłonięte]010-02
Lista stron:
184
ISBN:
978-83-[zasłonięte]-2485-0
EAN:
978[zasłonięte][zasłonięte]46248
Format:
158x235
Oprawa:
miękka

Biznes usieciowiony
Tworzenie sugestywnych ofert
Budowanie przewagi konkurencyjnej
Sposoby na zdystansowanie rywali w e-biznesie
Wirtualny biznes — prawdziwe pieniądze

Masz dość pracy na etacie? Nie czerpiesz z niej satysfakcji, a i finansowo pozostawia ona wiele do życzenia? Twoje ambicje sięgają dalej? Jeśli zaczynasz rozważać kwestię pracy na własny rachunek, a przy tym nie chcesz, by początkowe inwestycje uderzyły Cię po kieszeni, e-biznes jest dla Ciebie idealnym rozwiązaniem. Tu w dość komfortowych warunkach możesz rozwijać działalność i osiągać zyski przy niskich kosztach.

Internet jest środowiskiem, w którym prym wiodą właśnie małe i średnie firmy. To prawdziwe pole do popisu dla Twojej inicjatywy, bo w przypadku e-biznesu liczy się przede wszystkim dobry pomysł. Książka ta, napisana przez eksperta i praktyka, będzie Twoim przewodnikiem po różnych odmianach przedsiębiorczości internetowej, zarówno tych najpopularniejszych, jak i niszowych. Przybliży Ci również sektor e-usług, który w naszym kraju dopiero raczkuje, ale w ciągu najbliższych lat stanie się działalnością szczególnie dochodową. Przede wszystkim jednak pozwoli Ci rozwinąć skrzydła i wskaże, jak zrealizować najśmielsze nawet plany.
POZNAJ:
warunki i zasady funkcjonowania w środowisku wirtualnym,
najbardziej efektywne strategie biznesu internetowego,
prawidła komunikacji biznesowej z e-klientem,
uroki i korzyści z pracy zdalnej i outsourcingu,
zasady unikania najczęstszych pułapek, czyhających na e-przedsiębiorców.



O autorze (5)

Wstęp (7)

Rozdział 1. Tworzenie sugestywnych ofert (9)
Dobry tytuł - lokomotywa sukcesu (9)
Dobry lead, czyli nagłówek (17)
Copywriting: Odpowiednie dać rzeczy - słowo (19)
Zdjęcia i grafika - harmonia czy chaos? (32)
Czcionka a czcionka (36)
Przedstaw się klientowi (39)

Rozdział 2. 10 grzechów głównych e-sprzedawcy (45)
Dlaczego powinieneś poznać swoje błędy? (46)
Ciekawostki na temat błędów (47)
10 grzechów głównych - jądro ciemności (48)
Punkty newralgiczne, czyli o tym, jak unikać pól minowych (59)

Rozdział 3. Komunikacja biznesowa z e-klientem (67)
Obsługa klienta - sztuka czy sztuczki? (67)
Trudny klient, asertywność i sztuka aikido (74)

Rozdział 4. "Tajemniczy klient" a poprawa jakości obsługi (81)
Mystery shopping - o co w tym chodzi? (81)
Popraw jakość - zwiększ zyski (84)
Jak to się robi, czyli przebieg badania (85)
Kim jest tajemniczy klient? (90)
Jak to zastosować w e-biznesie? (92)
Dodatek: Mystery shopping w Polsce (95)

Rozdział 5. Telepraca w biznesie (97)
Pozornie proste pytanie: pracować czy telepracować? (97)
Jak to się zaczęło? (98)
Czynniki sprzyjające (99)
Typy telepracy (101)
Telepracownik - kto to taki? (102)
Uwarunkowania i bariery (104)
Wdrażanie telepracy krok po kroku (114)

Rozdział 6. Budowanie przewagi konkurencyjnej (117)
Konkurencyjny - znaczy lepszy (118)
21 sposobów na zdystansowanie rywali w e-biznesie (118)
Chroń swoją konkurencyjność (135)

Rozdział 7. E-marketing (137)
Tajemne skróty: "4P", "7P", "4C" (137)
Optymalizacja i pozycjonowanie, czyli słów kilka o SEO (138)
Promocja w Sieci - garść zasad (139)
Plan marketingowy i analiza SWOT (143)
Modne słowo - feedback (145)

Rozdział 8. Prawo a e-przedsiębiorczość (147)
Przymus wyjątkowości (147)
Domeny internetowe - walka o nazwę (149)
Prawo autorskie, czyli co wolno kopiować? (150)
Kopiuj i używaj za darmo i legalnie! (153)
Granice prawne marketingu (154)

Rozdział 9. Pomysł na e-biznes (161)
10 największych mitów (161)
E-niewypały (168)
Najczęstsze błędy i ostatnie słowa (171)

Wybrane źródła (175)

Skorowidz (177)


Recenzje

Masz dość pracy na etacie? Nie czerpiesz z niej satysfakcji, a i finansowo pozostawia ona wiele do życzenia? Twoje ambicje sięgają dalej? Jeśli zaczynasz rozważać kwestię pracy na własny rachunek, a przy tym nie chcesz, by początkowe inwestycje uderzyły Cię po kieszeni, e-biznes jest dla Ciebie idealnym rozwiązaniem. Tu w dość komfortowych warunkach możesz rozwijać działalność i osiągać zyski przy niskich kosztach. Internet jest bowiem środowiskiem, w którym prym wiodą właśnie małe i średnie firmy. To prawdziwe pole do popisu dla Twojej inicjatywy, bo w przypadku e-biznesu liczy się przede wszystkim dobry pomysł. Książka ta, napisana przez eksperta i praktyka, będzie Twoim przewodnikiem po różnych odmianach przedsiębiorczości internetowej, zarówno tych najpopularniejszych, jak i niszowych. Przybliży Ci również sektor e-ustug, który w naszym kraju dopiero raczkuje, ale w ciągu najbliższych lat stanie się działalnością szczególnie dochodową. Przede wszystkim jednak pozwoli Ci rozwinąć skrzydła i wskaże, jak realizować najśmielsze nawet plany. Poznaj: - warunki i zasady funkcjonowania w środowisku wirtualnym; - najbardziej efektywne strategie biznesu internetowego; prawidła komunikacji biznesowej z e-klientem; - uroki i korzyści z pracy zdalnej i outsourcingu; - zasady unikania najczęstszych pułapek czyhających na e-przedsiębiorców.

GAZETA MSP (2[zasłonięte]011-07)

Recenzja książki Macieja Dutki “E-biznes -poradnik praktyka”. Książka Macieja Dutko e-biznes poradnik praktyka jest godna polecenia osobom, które sprzedają produkty przez internet. Na początku autor przedstawia zasady tworzenia sugestywnych ofert i ostrzega przed błędami, które najczęściej przytrafiają się e-sprzedawcom. Następnie opisuje komunikację biznesową z klientem czyli jak rozwiązywać sporne sytuacje itp. Kolejny dział dotyczy mierzenia skuteczności i jakości sprzedaży jeżeli zatrudniamy do sprzedawców dodatkowe osoby, następnie jest rozdział o telepracy, chociaż nie ma on związku z głównym tematem może zainteresować ludzi szukających współpracowników. Kolejny rozdział wraca do podstaw, tym razem budowania przewagi konkurencyjnej i jet równie ważny co kolejny pt. e-marketing. Są to tylko zarysy tematyki, która jest bardzo rozbudowana, ale daje kierunek na co trzeba zwracać uwagę. Na koniec standardowy chyba rozdział o prawie w e-przedsiębiorczości, prawach autorski itd. bardzo dobry, uświadamiający rozdział. Na koniec mamy jeszcze w ramach już rozrywki 10 największych mitów, niewypały biznesowe i najczęstsze błędy. Autor, Maciej Dutko, szkoleniowiec i doradca w zakresie e-biznesu przygotował bardzo przydatną książkę. Książka nie jest pisana sztampowym językiem, ale w sposób przystępny a jednocześnie przesiąknięty wiedzą. Książka dostosowana jest do warunków jakie panują na polskim rynku, ale jest ukierunkowana na światowe standardy. Polecam.
Tematy poruszane w książce:
* dobry tytuł
* wartość wyszukiwawcza tytułu
* dobry lead
* copywriting
* przekaz według zasad AIDA
* zaufanie do sprzedawcy
* czas transakcji dla klienta / czas transakcji dla sprzedającego
* uczciwość oferty
* strategia aikido
* asertywność sprzedawcy
* mystery shopping
* mystery e-shopping
* motywacja telepracownika
* targetowanie oferty
* szukanie niszy
* społeczna odpowiedzialność biznesu
* marketing mix 4C, 7P
* rodzaje reklam
* plan marketingowy
* analiza SWOT
* feedback

polishwords.com.pl (2[zasłonięte]010-10)

Internet jest środowiskiem, w którym prym wiodą małe i średnie firmy. To prawdziwe pole do popisu dla Twojej inicjatywy, bo w przypadku e-biznesu liczy się przede wszystkim dobry pomysł. Książka ta, napisana przez eksperta i praktyka, będzie Twoim przewodnikiem po różnych odmianach przedsiębiorczości internetowej, zarówno tych najpopularniejszych, jak i niszowych. Przybliży Ci również sektor e-usług, który w naszym kraju dopiero raczkuje, ale w ciągu najbliższych lat stanie się działalnością szczególnie dochodową. Przede wszystkim jednak pozwoli Ci rozwinąć skrzydła i wskaże, jak zrealizować najśmielsze nawet plany.

Computer Arts (2[zasłonięte]010-06)

Ciekawy przewodnik po odmianach przedsiębiorczości internetowej. Przybliża też początkujący w naszym kraju sektor e-usług. Dzięki niemu można lepiej poznać warunki i zasady funkcjonowania w środowisku wirtualnym. Autor podpowiada efektywne strategie biznesu, prezentuje zasady komunikacji biznesowej z e-klientem.

GAZETA KRAKOWSKA (2[zasłonięte]010-04)