Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

E-biznes po godzinach. Jak zarabiać... [nowa]

28-01-2012, 8:40
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 17.90 zł     
Użytkownik TechBook
numer aukcji: 2028055252
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 11   
Koniec: 29-01-2012 14:42:15
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie. Wydanie kieszonkowe

Wydawnictwo:OnePress
Wymiary: 115 x 170 mm
Ilość stron:184
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-3964-9
Wymiary: 115 x 170 mm
Data wydania: 2[zasłonięte]011-12
Opis:

Własny biznes bez ryzyka

  • Jak możesz zarabiać w internecie?
  • Gdzie są (dodatkowe) pieniądze?
  • Jak pogodzić pracę i e-pracę?
Biznes czy etat? A gdyby tak jedno i drugie?

Ile razy ostatnio sobie powtarzałeś: "Mam dość życia od pierwszego do pierwszego! Rzucam tę robotę! Rozkręcę własną firmę!"? I co? Zwolniłeś się? Masz już własne wizytówki? Twój notes jest wypełniony terminami spotkań z klientami? Jeśli tak - przyjmij gratulacje za odwagę i determinację. Jeśli jednak skończyło się tylko na obiecywaniu samemu sobie, nie przejmuj się. Istnieje rozwiązanie w sam raz dla Ciebie. To e-biznes... na etacie!

Zwolnić się z pracy i założyć własną firmę: łatwo powiedzieć, trudniej zrobić. Jezioro problemów, morze formalności, ocean niepewności. Na szczęście pod ręką masz koło ratunkowe - biznes w sieci! Bez poświęcania całego wolnego czasu i bez ryzyka. Na własny rachunek (bankowy). Jeśli dobrze to rozegrasz, nadejdzie moment, w którym dodatkowe dochody staną się głównymi!

Maciej Dutko podpowie Ci, jak prowadzić własny "E-biznes po godzinach":
  • E-biznes a etat - to da się pogodzić
  • Serwisy aukcyjne - idealne miejsce na start
  • Sklep internetowy dla początkujących - nawet nie wiesz, jakie to łatwe
  • E-usługi - marże w wysokości 500% i wyższe
  • Badania skuteczności - jak szybko sprawdzić, co działa, a co nie
  • Marketing w sieci - najlepsze i najprostsze sposoby
  • Przyszłość e-biznesu - czyli co będzie na topie
  • Przydatne adresy WWW


Dr Maciej Dutko - e-przedsiębiorca, właściciel firmy szkoleniowej Dutkon.pl, autor kilku książek (w tym dwóch bestsellerów: "Twoja pierwsza strona WWW" oraz "E-biznes. Poradnik praktyka"). Certyfikowany Wykładowca Allegro, który (w oparciu o sprawdzone w praktyce metody) przeszkolił kilka tysięcy sprzedawców internetowych, także za granicą. Przedmioty związane z e-biznesem wykłada na uczelniach wyższych w całej Polsce; prowadzi blog ekspercki Akademia-Internetu.pl. Więcej informacji znajdziesz na stronie Dutko.pl.



Spis treści:

O autorze (5)
Wstęp (7)
Rozdział 1. E-biznes a etat - jak to pogodzić? (9)

  • 1.1. Pracuj i e-pracuj równocześnie (11)
  • 1.2. Stabilność pracy, niestabilność rynku - to bujda! (13)
  • 1.3. E-biznes lepszy od biznesu (18)
  • 1.4. Czy mogę działać "na szaro"? Kiedy powinienem założyć firmę? (20)

Rozdział 2. Allegro, oczywiście! (23)
  • 2.1. Korzyści dla początkującego e-sprzedawcy (24)
  • 2.2. Strategie handlu na Allegro (30)
  • 2.3. Najczęstsze wpadki początkujących sprzedawców (40)

Rozdział 3. Sklep internetowy dla żółtodziobów (51)
  • 3.1. Zalety i wady własnego serwisu sprzedażowego (52)
  • 3.2. Ile kosztuje sklep internetowy? (55)
  • 3.3. Funkcjonalność, czyli co musi mieć dobry e-sklep (57)
  • 3.4. Które narzędzie wybrać? (64)
  • 3.5. iStore.pl - szybko, łatwo i przyjemnie (studium przypadku) (70)

Rozdział 4. E-usługi (93)
  • 4.1. Kura znosząca złote jajka (94)
  • 4.2. Ale ja się chyba nie nadaję... (98)
  • 4.3. Wybrane pomysły na e-usługi (100)
  • 4.4. Gdzie się promować? (111)
  • 4.5. FunEnglish.pl: e-nauka przez zabawę (studium przypadku) - Bartłomiej Postek, Krzysztof Wojewodzic (115)

Rozdział 5. Marketing, czyli jak (wy)promować swój e-biznes (121)
  • 5.1. Własna strona WWW (123)
  • 5.2. Jesteś na Allegro - jesteś widoczny! (123)
  • 5.3. Daj się wygooglać (124)
  • 5.4. Optymalna treść = optymalna pozycja (127)
  • 5.5. AdWords - pigułka na szybką widoczność (129)
  • 5.6. Branding: od nazwy do marki (143)

Rozdział 6. Badanie efektów - po ludzku, po prostu (153)
Rozdział 7. E-biznes po drugiej stronie lustra (163)
Rozdział 8. Prognozy i trendy (169)
Dodatek. Przydatne adresy WWW (179)

Zobacz nasze pozostałe aukcje

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zapraszam serdecznie.