Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

E-biznes po godzinach. Jak zarabiać... [nowa]

19-01-2012, 22:49
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 34.20 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 2005765150
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 12   
Koniec: 17-01-2012 16:52:19
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie

Maciej Dutko

Dane:
  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-3074-5
  • liczba stron: 160
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: OnePress
  • wymiary: 140 x 208 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-08
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Własny biznes bez ryzyka
    • Jak możesz zarabiać w internecie?
    • Gdzie są (dodatkowe) pieniądze?
    • Jak pogodzić pracę i e-pracę?
    Biznes czy etat? A gdyby tak jedno i drugie?

    Ile razy ostatnio sobie powtarzałeś: "Mam dość życia od pierwszego do pierwszego! Rzucam tę robotę! Rozkręcę własną firmę!"? I co? Zwolniłeś się? Masz już własne wizytówki? Twój notes jest wypełniony terminami spotkań z klientami? Jeśli tak - przyjmij gratulacje za odwagę i determinację. Jeśli jednak skończyło się tylko na obiecywaniu samemu sobie, nie przejmuj się. Istnieje rozwiązanie w sam raz dla Ciebie. To e-biznes... na etacie!

    Zwolnić się z pracy i założyć własną firmę: łatwo powiedzieć, trudniej zrobić. Jezioro problemów, morze formalności, ocean niepewności. Na szczęście pod ręką masz koło ratunkowe - biznes w sieci! Bez poświęcania całego wolnego czasu i bez ryzyka. Na własny rachunek (bankowy). Jeśli dobrze to rozegrasz, nadejdzie moment, w którym dodatkowe dochody staną się głównymi!

    Maciej Dutko podpowie Ci, jak prowadzić własny "E-biznes po godzinach":
    • E-biznes a etat - to da się pogodzić
    • Serwisy aukcyjne - idealne miejsce na start
    • Sklep internetowy dla początkujących - nawet nie wiesz, jakie to łatwe
    • E-usługi - marże w wysokości 500% i wyższe
    • Badania skuteczności - jak szybko sprawdzić, co działa, a co nie
    • Marketing w sieci - najlepsze i najprostsze sposoby
    • Przyszłość e-biznesu - czyli co będzie na topie
    • Przydatne adresy WWW


    Dr Maciej Dutko - absolwent edytorstwa na Uniwersytecie Wrocławskim i autor rozprawy doktorskiej na temat funkcjonalności stron WWW. Szkoleniowiec i doradca w zakresie e-biznesu i funkcjonalności stron internetowych. Redaktor, wykładowca akademicki, autor publikacji poświęconych nowym mediom (zwłaszcza internetowi). Autor wykładów internetowych w serwisie Ekademia.pl.

    O autorze (5)
    Wstęp (7)
    Rozdział 1. E-biznes a etat - jak to pogodzić? (9)
    • 1.1. Pracuj i e-pracuj równocześnie (11)
    • 1.2. Stabilność pracy, niestabilność rynku - to bujda! (12)
    • 1.3. E-biznes lepszy od biznesu (18)
    • 1.4. Czy mogę działać "na szaro"? Kiedy powinienem założyć firmę? (19)

    Rozdział 2. Allegro, oczywiście! (23)
    • 2.1. Korzyści dla początkującego e-sprzedawcy (24)
    • 2.2. Strategie handlu na Allegro (29)
    • 2.3. Najczęstsze wpadki początkujących sprzedawców (38)

    Rozdział 3. Sklep internetowy dla żółtodziobów (47)
    • 3.1. Zalety i wady własnego serwisu sprzedażowego (48)
    • 3.2. Ile kosztuje sklep internetowy? (51)
    • 3.3. Funkcjonalność, czyli co musi mieć dobry e-sklep (52)
    • 3.4. Które narzędzie wybrać? (59)
    • 3.5. iStore.pl - szybko, łatwo i przyjemnie (studium przypadku) (64)

    Rozdział 4. E-usługi (85)
    • 4.1. Kura znosząca złote jajka (86)
    • 4.2. Ale ja się chyba nie nadaję... (89)
    • 4.3. Wybrane pomysły na e-usługi (91)
    • 4.4. Gdzie się promować? (101)
    • 4.5. FunEnglish.pl: e-nauka przez zabawę (studium przypadku) - Bartłomiej Postek, Krzysztof Wojewodzic (105)

    Rozdział 5. Marketing, czyli jak (wy)promować swój e-biznes (109)
    • 5.1. Własna strona WWW (110)
    • 5.2. Jesteś na Allegro - jesteś widoczny! (111)
    • 5.3. Daj się wyGooglać (112)
    • 5.4. Optymalna treść = optymalna pozycja (115)
    • 5.5. AdWords - pigułka na szybką widoczność (116)
    • 5.6. Branding: od nazwy do marki (128)

    Rozdział 6. Badanie efektów - po ludzku, po prostu (137)
    Rozdział 7. E-biznes po drugiej stronie lustra (145)
    Rozdział 8. Prognozy i trendy (151)
    Dodatek. Przydatne adresy WWW (159)

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.