|
e-Biznes dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw (MŚP)
Autor: J. Jakieła
Liczba stron: 132
Stan: NOWA
W książce tej wyjaśnione zostają w sposób precyzyjny, a jednocześnie przejrzysty (ilustrowane przykładami) podstawowe mechanizmy e-biznesowe, opisując tym samym scenę, na której łatwo tworzyć efektywne przedsięwzięcia nowoczesnej ekonomii.
Poznaj przyczyny sukcesów takich firm jak: Ceneo, Poczta Kwiatowa, Audible i wiele innych.
Zaimplementuj opisywane rozwiązania,infati poznaj metody pozwalające na zwiększenie generowania zysków i przyciągania klientów. To tylko nieliczne z kwestii poruszonych na łamach tej publikacji...
Spis treści:
- Nowe reguły nowej gospodarki
- Czym tak naprawdę jest e-biznes?
- Relacje pomiędzy uczestnikami elektronicznych rynków
- Jak dobrze przygotować się do działalności w Sieci?
- Opracowanie wizji działalności z wykorzystaniem Internetu
- Dobór nazwy dla przedsięwzięcia - wskazówki Ala i Laury Ries
- Definicja grupy docelowej
- Przygotowanie oferty w zakresie wartości dodanej
- Zdefiniowanie modelu generowania przychodów
- Organizacja układów partnerskich
- Jak zaprosić do siebie klientów i nie pozwolić im odejść?
- Czy rzeczywiście jest już czas na e-biznes?
Książka może (choć nie musi) posiadać sporadyczne ilości
fabrycznie zaschniętego kleju na okładkach - stąd taka atrakcyjna cena.
Wnętrze książki (wszystkie strony) jest w stanie idealnym - cała książka jest nowa i nigdy nie używana.
Opis aukcji chroniony prawem
|