Witam Wszystkich oglądających tą aukcję.
Mam do sprzedania super wyposażone i doinwestowane auto. Jeśli poświęcisz 5 min czasu na przeczytanie poniższego opisu zobaczysz, że prezentowany model jest godny uwagi. Dodam tylko, że nie jestem handlarzem i sprzedaję własne auto, które można powiedzieć, że znam na wylot i wszystko co było w nim robione było robione dla siebie a nie po "łebkach"....
Może napiszę najistotniejsze wyposażenie, serwis, modyfikacje.
- Rok produkcji 2001 po liftingu model E39 525 - poj silnika 2,5 Diesel CommonRail 170 km ponad 400 Nm moment obrotowy - spalanie przy spokojnej jeżdzie na trasie ok. 6 litrów miasto 8,5 - przebieg 224 000
Wyposażenie: - klimatronik 2-strefowy - wszystkie szyby elektr. - kurtyny powietrzne 2, poduszki kokpit 2, drzwi 2 i chyba fotele - ABS, ASR, ESP czyli system antypoślizgowy przy ruszaniu i kontrola trakcji - elektryczne fotele z 3 pamięciami ustawień kierowcy - skórzana tapicerka w kolorze jak na zdjęciach - elektrycznie regulowane zagłówki - elektryczne i podgrzewane lusterka - automatyczne położenie prawego lusterka z podglądem na tylne koło przy włączeniu wstecznego (można wyłączyć) - pełen komputer pokładowy z wyświetlaniem informacji tekstowych na wyświetlaczu poniżej zegarów (wyświetla dosłownie wszystko jak coś się dzieje nawet która żarówka jest przepalona, brak płynu, niedomknięte drzwi itp......) - duża nawigacja ze wszystkimi komunikatami i informacjami w jęz polskim - mapy polski ,do nawigacji w jez polskim - tuner telewizyjny - ksenony - lusterko wsteczne automatycznie ściemniające - webasto - felgi aluminiowe 17'' z oponami Dunlop SP Sport 225/45/17 - centralny zamek sterowany z pilota - domykanie szyb z pilota - otwieranie bagażnika z pilota - tempomat sterowany z kierownicy - kierownica wielofunkcyjna
Reszta jak sobie przypomne bo napewno nie wymieniłem wszystkiego.
SERWIS: Auto było kupowane i serwisowane dla siebie więc wszystko co było wymieniane to części nowe 1-klasa i były to:
- tarcze hamulcowe wentylowane przód i tył Zimmermann przejechane ok 5000 km - klocki hamulcowe przód i tył Zimmermann przejechane ok 5000 km - komplet felg z oponami w/w - stan bieżnika to ok 6mm (nowe 8mm) - pasek długi na rolkach przy przebiegu 223 500 - wszystkie rolki i napinacz firmy INA przy długim pasku przebieg jw - pasek krótki przebieg jw - napinacz INA na krótkim pasku (napedza sprężarkę klimatyzacji) przebieg jw - nowe łożysko sprężarki klimy przebieg jw - nowy termostat (oryginał BMW) przebieg jw
- nowa pompa wody (tej samej firmy co oryginał z tym że lepszy wirnik bo żeliwny oryginalnie jest plastik) przebieg jw - wymieniony olej Castrol Edge Sport 0w/40 full syntetyk 9 litrów przebieg jw - wymieniony filtr oleju firmy KNECHT przebieg jw - filtr powietrza KNECHT przebieg jw - filtr paliwa z czujnikiem KNECHT przebieg jw - 2 filtry pyłkowe (kabinowe) KNECHT przebieg jw - płyn hamulcowy przebieg ok 5000 - płyn chłodniczy przy przebiegu 223 500 - serwis klimatyzacji (wymiana oleju w sprężarce, uzupełnienie czynnika chłodzącego i dezynfekca przez ozonowanie) przy przebiegu 223 500 - nowy akumulator (najlepszy jaki ma VARTA) 110Ah i prąd rozruchu 920A!!!!
To tak z grubsza odnośnie wymian i serwisowania.
Modyfikacje: - przeprogramowanie całej nawigacji na jęz polski - założenie 5 krotnie silniejszych żarówek LED do ringów 5 Wat mocy zastępują 10W - założenie nowych zderzaków od wersji M5POWER przód + tył - nowe halogeny w przednim zderzaku - rozpórka sportowa na kielichach - oslona pod silnik - kierownica od M5POWER
I chyba moja największa chluba w tym aucie to system nagłaśniający. Mam do tego ok 200 zdjęć z poszczególnych etapów, napiszę tak pokrótce: - wygłuszenie podwójne drzwi profesjonalną matą butylowo-aluminiową wraz z matą z pianki polietylenowej-nie mylić z matą bitumiczną, która jest tylko półśrodkiem - wygłuszenie klapy bagażnika w ten sam sposób - wygłuszenie boków bagażnika jak wyżej - wygłuszenie podłogi bagażnika jw - wykonanie pod wymiar paneli MDF (potrójnie zabezpieczone antykorozyjnie) pod głośniki 170 mm w drzwiach przednich - solidna konstrukcja wsparta dodatkowo na szynie w części dolnej również dorabianej do tego systemu - nowa instalacja do głośników przednich - kable kierunkowe Alphard Da Vinci SL14(czysta miedź beztlenowa w oplocie bawełnianym) 2,5mm2 na żyłę - podwójna instalacja zasilająca system nagłaśniający (2x16mm2 oraz 2x25mm2 czysta miedź) - wszystkie końcówki zaprawione pozłacanymi konektorami - instalacja zasilająca zabezpieczona oddzielnymi pozłacanymi bezpiecznikami nożycowymi ANL 140Amp i 70Amp - wyprowadzenie sygnału z tunera bezpośrednio z procesora sygnału (sygnał nie idzie przez wzmacniacz radia tylko jest podawany w oryginalnym "niskim" sygnale na zewnętrzny wzmacniacz - nie powoduje to zniekształceń dźwiękowych). W ten sposób wyprowadzone są cztery kanały dźwiękowe na kablach Alphard da Vinci MV96 kierunkowe zakończone konektorami Dalco pozłacanymi - montaż głośników DLS Reference (170mm) zestaw odseparowany (czyli oddzielnie woofer w drzwiach i wysokotonowy w słupku drzwi) zasilane podwójnymi zwrotnicami (komplet na dwoje drzwi zawiera 4 zwrotnice. Wysoka profesjonalna linia głośników. - dorobienie półki do wzmacniaczy podwieszone widać na zdjęciu (półka oklejona wykładziną w kolorze oryginalnej w aucie)
- montaż wzmacniacza Philips (seria już nie produkowana, ale pod względem jakości dźwięku bije wszystko w tej klasie - ten model byl produkowany w Japoni na solidnych podzespołach. Ten 4-kanałowy wzmacniacz napędza głośniki DLS o których pisałem wyżej i jest zmostkowany na 2 kanały - daje odpowiednią dawkę mocy tj 140 Watt sinusoidalnej mocy na głośniki DLS które "lubią" wyższe poziomy zasilania w waty... - drugi wzmacniacz to już monoblok do zasilania tylko i wyłącznie
głośników basowych - to Amerykański Hifonics o mocy 1000 Watt przy 2Ohm. Prawdziwy
profesjonal z dodatkowym pilotem do regulacji wzmocnienia - zamontowany obok wyświetlacza napięcia - Skrzynia basowa zamknięta liczona pod głośnik który jest w niej zamontowany - glośnik Phase 30 cm o mocy 300W RMS - ktoś kto choć trochę wie o co chodzi będzie wiedział że to już konkret - kondensator o pojemności 1 Farada - kable sygnałowe ręcznie konfekcjonowane z kabli Alphard Da Vinci MV96 na konektorach Dalco (nie będę się rozpisywał może dokładnie w jaki sposób są ekranowane i jak lutowane ale jeśli będzie chęć to mogę dokładnie opisać - w każdym razie są tam 4 takie kable zakończone konektorami Chinch i powiem tylko, że 1 taki robiony w taki sposób to ok 250 zł - montaż ilnstalacji i wyświetlacza monitorującego napięcie w aku (widać na zdjęciach) - montaż właczników wyłaczających wyświetlacz napięcia - montaż włącznika wyłączającego wzmacniacz niskotonowy (oczywiście system skonstruowany jest tak, że jeśli wyłączy się radio to wzmacniacze również wygasają) - monaż zestawu Dension - jest to sprzęt wpinany w instalację CAN i wówczas można włożyć w IPOD i wszystkie utwory widzi się po nazwach na dużym monitorze nawigacji i z kierownicy można wszystko obsługiwać natomiast iPod siedzi w bagażniku w stacji dokującej i jest dodatkowo non stop zasilny, więc nie trzeba pamiętać, żeby go chować czy ladować.
To tak pokrótce. Może napiszę co zostało do zrobienia:
- zderzak jak widać na zdjęciach został uszkodzony - szkoda parkingowa cofałem na wyłączonych czujnikach. których nie zdążyłem podłączyć i się zapomniałem - aha również dołożone bo nie było - są to profesjonalne czujniki
(nie jakieś chińskie gówno) mają zmienne kąty detekcji (montowane w min w GM i Porsche). Zderzaka nie robiłem tylko zakleiłem solidną taśmą jak na zdjęciu - można dać do sklejenia.
- szyba kierowcy - do zrobienia linka lub cięgno (zimą niechcący nacisnąłem zamykając drzwi a mróz był okrutny i szyba była zamarznięta więc zerwało lub spadło. W każdym razie silnik szyby działa bo go słychać.
Reszta jak dzwon
Napiszę na koniec co nie wchodzi w sprzedaż
- wzmacniacz basowy Hifonics (monoblok) - Skrzynia z głośnikiem i kondensatorem Phase - iPod 120Gb
Poprostu cena jaką chcę za auto to 20 900 zł i jest to cena do drobnej negocjacji dla zdecydowanego kupującego. Koszt samych modyfikacji audio to ok 13 000, doinwestowania to lekko drugie tyle. Ale jeśli jest ochota na pozostałe elementy to mogę je za dopłatą zostawić.
Jakby były jakieś pytania to jestem pod mailem wieczorami ewentualnie tel
662-[zasłonięte]-324 lub[zasłonięte]723-40-20
Pozdrawiam
|