Witam,
dzisiaj na mojej aukcji kolekcjonerski egzemplarz E32, ostatnie 7 znaków VIN: DD28681
Samochód w kraju od 2010, sprowadzony od jedynego właściciela w Niemczech.
Auto absolutnie BEZWYPADKOWE, nieużytkowane zimą.
Wyposażenie (m.in.)
- silnik V8 M60B30 218KM z LPG Stag 300 (przejechane kilkanaście tys. km) - butla we wnęce koła zapasowego
- skrzynia biegów manualna
- elektrycznie sterowane i podgrzewane fotele z pamięcią (jasnoszara skóra w bdb stanie)
- klimatronik dwustrefowy - SPRAWNY
- poduszka kierowcy i pasażera
- elektrycznie regulowane i podrzewane lusterka, prawe obniża się po włączeniu wstecznego
- podgrzewane spryskiwacze
- tunel na narty
- szyberdach
- orginalne aluminiowe felgi z oponami letnimi
- orginalny, odczepiany hak holowniczy (praktycznie nie ma na nim śladów używania)
E32 w stanie kolekcjonerskim, wszystkie pokładowe urządzenia działają bez zarzutu, łącznie z klimatyzacją.
Auto w wyjątkowym zestawieniu kolorystycznym, piękny srebrny, jak widać na zdjęciach, do tego jasno szary środek z dodatkami naturalnego drewna w matowym wykończeniu, oczywiście doskonale zachowany.
BMW nie wymaga absolutnie żadnego wkładu finansowego, nawet olej ma przejechane jakieś 7tys. km.
W samochodzie zainstalowany jest gaz marki STAG 300, nie ma z nim najmniejszych problemów, nie czuć ani kiedy silnik się prząłącza z benzyny na gaz, ani kiedy się dynamicznie przyspiesza. Instalacja została zrobiona w taki sposób, że ani na zewnątrz ani pod maską nie widać, że auto ma zainstalowane LPG. Wlew pod klapką wlewu paliwa.
Silnik V8 nie zużywa oleju, pracuje równo, nie ma wycieków i wspaniale brzmi, pomimo seryjnego wydechu. To samo tyczy całego osprzętu, nie słychać żadnych odgłosów zużytych łożysk, pisku pasków itp.
Skrzynia biegów, manualna działa bez najmniejszego zarzutu, sprzęgło łapie nisko i bez żadnych szarpnięć.
Tak samo tylny most, łożyska itd. - pełna cisza jak na 7er przystało.
Co do zawieszenia - wszystko działa cicho, "nic nie stuka nic nie puka", BMW jeździ prosto, dostojnie wybiera nierówności, a jednocześnie świetnie trzyma się w ciasnych zakrętach.
Blacharsko i lakierniczo auto prezentuje się doskonale - tutaj zapraszam na oględziny bo zdjęcia oczywiście nie oddają tematu. Auto nie ma korozji, nie było rozbite, lakier prezentuje się jakby miał 20 lat mniej. Tym, którzy zechcą zapytać o przednie lampy i kierunkowskazy - orginalne lampy posiadam, jak również kierunkowskazy. Ponad 20to letnie światła są mocno zmatowiałe, do tego zużyte odbłyśniki nie dają dużo światła. Kierunkowskazy zostały wymienione ze względów estetycznych.
Wnętrze - jak już pisałem - wygląda jak elegancki, bardzo zadbany salon na kółkach. W samochodzie nie było palone, wszystkie detale noszą minimalne ślady użytkowania.
Samochód posiada bardzo dobre letnie opony Bridgeston z bieżnikiem około 6mm, zimowe są przyzwoite, bardziej chodziło o miększą mieszankę niż bieżnik, jak pisałem auto nie jeździ zimą kiedy jest śnieg czy błoto. Deszcz zalicza tylko z nienacka :)
Zapraszam na oględziny, bo żaden opis nie odda stanu tego samochodu. Zgadzam się na wizytę na dowolnej stacji diagnostycznej.
Sprzedaję z żalem ale musiałem kupić auto 2+3.
Kontakt: 88 33 57 589