Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Dzwonisz sprzedajesz perswazja NLP manipulacja

01-12-2014, 9:37
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 21.80 zł     
Użytkownik beniamind_pl
numer aukcji: 4757125523
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 1   
Koniec: 01-12-2014 09:31:38

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

beniamind

Celem uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt:

mail: [zasłonięte]@gmail.com
tel.: +48 [zasłonięte] 490 174
(nie odpowiadamy na sms-y)
Akceptowane formy zapłaty:

- przedpłata na konto
- płatności elektroniczne (PayU)

Dane do wpłaty na konto otrzymasz w mailu od Allegro chwilę po zakupie.
Szczegóły dotyczące wysyłek znajdują się w opisie aukcji oraz
w Regulaminie na stronie "O mnie"

UWAGA!!! Zanim, przedstawię korzyści wynikające z zakupu na moich aukcjach,
chcę otwarcie napisać o 4 najsłabszych stronach mojego biznesu,
tak, aby każdy miał jasność wyboru…


W gąszczu aukcji internetowych i różnego rodzaju mniej lub bardziej ciekawych ofert,
coraz trudniej znaleźć rzetelnych sprzedawców.
Gdy przeglądam aukcje i szukam czegoś dla siebie, zawsze mam ogromny niepokój,
bo okazuje się, że wszyscy sprzedawcy robią wszystko „najlepiej”.
U każdego jest „najszybciej” i „najtaniej” i w ogóle wszystko „naj”.
Rzeczywistość najczęściej weryfikuje te wszystkie „naj”,
dlatego nie będę próbował jej naginać i napiszę tylko prawdę…

 

1. Niestety, nie mogę napisać, że jestem automatem, a zatem i mnie przydarzają się błędy.

Mogę za to napisać, że dzięki temu do każdego podchodzę indywidualnie,
a „swoje” błędy zawsze odpowiednio rekompensuję swoim klientom.


 

2. Nie mogę również napisać, że siedzę przy komputerze NON STOP,
a także, że nie zdarzają mi się awarie sprzętu, czy też brak łączności internetowej,
co może czasem spowodować, że nie otrzymają Państwo obiecanych gratisów od razu po wpłacie.

Zapewniam jednak, że obsługa klienta przed, jak i po sprzedaży jest dla tak samo ważna,
a priorytetem są dla mnie jakość i profesjonalizm.
Dlatego nadrobię zaległości natychmiast, gdy tylko będzie to możliwe.


 

3. Nie mogę napisać nawet, że jestem do Państwa dyspozycji 24h/dobę,
gdyż, jak każdy człowiek, potrzebuję odpoczynku.

Dzięki temu, jednak, w czasie, który poświęcam na obsługę sprzedaży,
mogę być wypoczęty, bardziej wydajny i pracować „na pełnych obrotach”.
Dlatego wybierając nasze aukcje zagwarantujecie sobie Państwo
zadowolenie z przebiegu transakcji oraz zakupionych towarów.


 

4. Nie napiszę też, że jestem najlepszym sprzedawcą na Allegro.

Mogę jednak zapewnić, że podchodzę do transakcji bardzo poważnie,
czego dowodem są komentarze, które zbieram od V 2009 roku.

 

Zanim kupisz, możesz jeszcze spróbować znaleźć tańszą ofertę,
a następnie dopiero wrócić i dokonać zakupu.

 


Teraz śmiało mogę przejść do przedstawienia naszej oferty


Na tej aukcji oferujemy...

"Dzwonisz, sprzedajesz" - Artur Affek

 

Wydawca: "Złote Myśli"
wydanie I - 2011
ISBN [zasłonięte]978-8301-212-3
Książka drukowana
ilość stron: 146
cena katalogowa: 29,70 zł
nasza cena: 21,80 zł


 

Telemarketing i handel telefoniczny przypominają trochę sztukę podrywu – bo tak w jednym,
jak i w drugim wypadku sporo zależy od statystyki.
Oczywiście są „podrywacze” lepsi i gorsi – ci pierwsi mają większą skuteczność, ponieważ wiedzą, że…

…magiczne techniki nie działają!

Sam powiedz, kto w Twoim odczuciu ma większe szanse na poderwanie dziewczyny w klubie – mężczyzna „X”,
który podchodzi i raczy ją jednym z tych oklepanych tekstów typu: „Bolało… jak spadałaś z nieba?”
albo „Anioły skryły się w Twoich oczach”, czy może wymykający się wszelkim szablonom „Y”,
który zamiast rzucać wyuczonymi truizmami, najpierw studiuje swoją wybrankę,
a dopiero potem nawiązuje kontakt i wykorzystując wcześniej zdobytą wiedzę, budzi w niej pozytywne emocje,
sprawiając, że nagle to jej zaczyna zależeć bardziej?
Odpowiedź jest prosta.

Podobnie jest ze sprzedażą telefoniczną – jaki jest sens stosowania tych samych wyświechtanych trików
na każdym kliencie, w oczekiwaniu na tego 1 na 30, który wedle statystyk
po prostu musi wreszcie złapać haczyk?

Niestety, wielu handlowców, mamionych „cudownymi skryptami”, wciąż wierzy,
że istnieje coś takiego jak jedna magiczna technika, która jest w stanie skłonić do zakupu każdego.
Być może nawet Tobie zdarzyło się paść ofiarą takiego nadużycia.
Cóż, przynajmniej teraz zdajesz sobie sprawę, że schematy po prostu nie działają.

 

W efekcie tacy sprzedawcy skarżą się na swoją pracę – twierdzą nawet,
że telefon to współczesne narzędzie tortur, no bo jak inaczej wytłumaczyć fakt,
że każdego dnia trzeba zwlekać się z łóżka i sięgać po słuchawkę,
by następnie cały dzień użerać się z osobami po drugiej stronie kabla?

Druga strona lustra to przy tym przedszkole! Gdyby Alicję, bohaterkę powieści Lewisa Carrolla, wtłoczyć do naszych czasów i posadzić w boksie z telefonem przy uchu, każdego ranka budziłaby się ona z okrzykiem: „Choleraaa, znowu do robotyyy!”, podobnie jak większość telemarketerów. Na szczęście…

…tak wcale być nie musi!

Wyobraź sobie teraz, że właśnie za sprawą słuchawki telefonicznej jesteś w stanie w pełni zrozumieć człowieka
po drugiej stronie – umiesz odczytywać jego stan emocjonalny oraz nastawienie,
potrafisz też umiejętnie wychwycić, co tak naprawdę leży mu na sercu, a w związku z tym,
dlaczego zachowuje się tak, jak się zachowuje (np. kiedy jest nieprzyjemny, agresywny, obcesowy).

Dysponujesz też narzędziami, które pozwalają przełamać tę nieprzychylną postawę.
W związku z tym, choć spotykasz na swojej drodze najróżniejsze i najdziwniejsze postaci:
no bo przecież są sangwinicy, są cholerycy, melancholicy i flegmatycy,
to jednak Ty jesteś w stanie dogadać się z każdym.

Ale prawdziwą satysfakcję daje Ci przekonanie do siebie tzw. trudnego klienta,
a więc takiego, do którego inni handlowcy nie są w stanie zbliżyć się nawet o włos.
Gdyby to była gra albo film, to ten trudny klient byłby niewątpliwie BOSSEM.
W rzeczywistości jednak większość z nich ma do sprzedawców takie,
a nie inne podejście, ponieważ w przeszłości zostali skrzywdzeni lub oszukani.

 

Na szczęście Ty nie musisz posuwać się tak nisko, by sprzedać, bowiem zdajesz sobie sprawę,
że sianie pożądania musi być oparte na obopólnych korzyściach – a Ty wiesz,
jak je wychwytywać i akcentować, przez co właściwie każdy wygrywa.
Ty, bo sprzedałeś, i klient, bo otrzymał dokładnie to, czego potrzebuje.
Wyobraź sobie te możliwości i to, jak bardzo życie staje się prostsze, bo…

po prostu: „Dzwonisz, sprzedajesz!”.

Artur Affek w swojej publikacji przekonuje, że sprzedaż może być taką właśnie wyśmienitą zabawą,
i że wcale nie trzeba się przy tym spinać – znacznie lepiej traktować to jako grę,
frajdę – w której, nawet jeśli raz zdarzy Ci się przegrać, przy kolejnej okazji na pewno już wyjdziesz zwycięsko,
bo przecież jesteś silniejszy o nowe doświadczenia.

Już samo w sobie „Dzwonisz, sprzedajesz” jest doskonałym przykładem tego,
jaki efekt może mieć ludzka praca, kiedy podchodzi się do niej z poczuciem humoru i dystansem.
Ta unikatowa pozycja sprawi, że będziesz zrywać boki ze śmiechu,
a przy okazji wyniesiesz z niego bardzo ważną lekcję, która mówi,
że to, co naprawdę sprzedajesz, to wcale nie rzeczy.

Ty sprzedajesz stany i emocje!

 

Produkty to tylko dodatek!
Jeśli zrobisz należyty użytek z tej wiedzy, przez telefon będziesz w stanie osiągnąć praktycznie wszystko.
A do tego czeka Cię naprawdę niezła frajda! Ale do rzeczy – z tej wyjątkowej publikacji dowiesz się m.in.:

  • Jak budować emocje, które sprzedają?

W rzeczywistości, w sprzedaży wcale nie chodzi o to, aby sprzedać,
ale o to, by klient chciał kupić – w czym tkwi subtelna różnica?
Dowiesz się tego właśnie z lektury „Dzwonisz, sprzedajesz”.
Ponadto nauczysz się to osiągać i poznasz sposoby
wywoływania pożądanych stanów emocjonalnych u rozmówcy.

  • Jak odczytywać treści maskowane między słowami?

Affek przekonuje, że każda wypowiedź składa się w istocie z dwóch warstw – wierzchniej i zewnętrznej.
Tak więc zapewnianie przez klienta, że czegoś „nie potrzebuje”,
rzadko kiedy oznacza, że naprawdę czegoś nie potrzebuje.
W wielu wypadkach jego prawdziwy przekaz brzmi: „A co ja z tego będę miał?”.
Właśnie dzięki temu ebookowi nauczysz się wychwytywać RZECZYWISTE oczekiwania klienta!

  • Jak przebić się przez negatywne nastawienie rozmówcy?

Poznasz moc nastawienia – zarówno własnego, jak i rozmówcy.
Odkryjesz też, że zły nastrój klienta wcale nie przekreśla Twoich szans na dopięcie umowy sprzedaży,
przeciwnie, stan emocjonalny to coś, co (o ile ma się odpowiednie umiejętności) łatwo modyfikować.
Nauczysz się tego z „Dzwonisz, sprzedajesz”.

 

  • Jak dobrze „wyglądać” przez telefon?

Co ciekawe, chociaż mało osób zdaje sobie z tego sprawę, przez telefon „widać” człowieka.
Nie na darmo mówi się przecież: „Uśmiechaj się, a Twój rozmówca to zauważy”.
Z tej publikacji dowiesz się, jak wyglądać dobrze przez telefon, nauczysz się także,
jak sprawić pozytywne pierwsze wrażenie i co się za tym wszystkim kryje…

  • Jak badać rozmówcę za pomocą pytań?

Podobnie jak nietoperze wykorzystują proces echolokacji do ustalenia przeszkód na swojej drodze,
tak i wytrawny sprzedawca telefoniczny potrafi nakreślić całkiem wyraźny portret psychologiczny swego klienta
za sprawą kilku celnych pytań – Artur Affek pokaże Ci,
jak osiągnąć taki poziom zaawansowania i przeprowadzi Cię przez cały ten proces!

  • Jak walczyć z niemal każdym rodzajem obiekcji klienta?

Podczas zawierania umów klienci mają liczne obiekcje, co, jak się wkrótce przekonasz,
jest zjawiskiem najzupełniej naturalnym, a wręcz pozytywnym.
Dzięki „Dzwonisz, sprzedajesz” poznasz większość z najczęściej spotykanych obiekcji klientów
i zgłębisz techniki radzenia sobie z nimi w sposób profesjonalny i fachowy.

  • Jak zamknąć sprzedaż?

Z lektury „Dzwonisz, sprzedajesz” dowiesz się także,
że nieważne jak wspaniale wywiążesz się ze wszystkich etapów sprzedaży,
jeśli zawiedziesz w tym jednym, ostatnim, jakim jest zamknięcie sprzedaży, cały Twój wysiłek pójdzie na marne.
Żeby do tego nie dopuścić, Artur Affek zapozna Cię ze skutecznymi, a co najważniejsze,
sprawdzonymi metodami dopinania umów
! Z tą wiedzą praca stanie się wreszcie przyjemnością…

OPINIA CZYTELNIKA

"To zdecydowanie najbardziej efektywny poradnik o sprzedaży przez telefon.
Autor krok po kroku przedstawia, jak należy stać się rekinem telefonicznej sprzedaży.
Pokazuje, że to, co zrobisz przed telefonem i po telefonie do klienta,
odróżni Ciebie, profesjonalistę, od reszty w call center.
Efektywne techniki sprzedaży (chwyt z papierosem zabija),
a wszystko to czyta sie lekko, łatwo i przyjemnie".
Mariusz Fotek. Przedsiębiorca, handlowiec, były konsultant telefoniczny.

Jak widzisz, książka Artura Affka to bardzo konkretna książka o sprzedaży przez telefon.
Nie uświadczysz w niej żadnych, równie oklepanych, co nieskutecznych, „uniwersalnych technik” uwodzenia klienta.
Zamiast tego otrzymasz znakomicie opisany i rzetelny zbiór niezbędnych narzędzi
do wykorzystania w pracy telefonicznego handlowca.
Ponadto autor wesprze Cię praktycznymi wskazówkami i nauczy,
jak te wskazówki wykorzystać w toku tworzenia własnej, unikatowej techniki sprzedaży.

Pamiętaj, że warto eksperymentować i odkrywać nieznane dotąd terytoria, a wszelkie porażki traktować jako lekcję
i nieuniknioną część tej zabawy – bo tym właśnie musi być praca: zabawą!
Dopiero wówczas masz szanse na wymierne efekty!

 

Dlaczego właśnie Ty powinieneś mieć tę publikację?

  • Staniesz się lepszym handlowcem – a przez „lepszym” mam na myśli nie tylko bardziej efektywnym, ale też takim, który potrafi utrzymać przy sobie klientów, zdobyć nowych i przede wszystkim: czerpać frajdę z tego, co robi.
  • Staniesz się lepszym człowiekiem – zgłębiając ludzką psychikę oraz usprawniając swoje umiejętności komunikacyjne, rozwiniesz się jako osoba – będziesz świetnym pracownikiem, bardziej wyrozumiałym przyjacielem, lepszym kompanem do rozmów i wyjść z przyjaciółmi, a także skuteczniejszym łowcą serc płci przeciwnej!
  • Na nowo odkryjesz radość w życiu – unikniesz takich sytuacji, jak te opisane powyżej. Koniec z porankami uwieńczonymi obowiązkowym dotychczas okrzykiem: „Choleraaa, znowu do robotyyy!”. Od teraz praca stanie się zabawą i wyzwaniem!
  • Unikniesz wypalenia zawodowego – choć szczęścia w telemarketingu szuka coraz więcej osób, tylko nielicznym udaje się coś osiągnąć na tym polu. Frustracja, jaka wypływa z braku odpowiednich umiejętności czy wyników, sprawia, że statystycznie po około 3 miesiącach telemarketerzy są już wypaleni.
  • Miło spędzisz czas – warto również zwrócić uwagę na świetny styl, w jakim została napisana ta książka. Affek prezentuje tu szereg przezabawnych obserwacji, szalonych metafor i przykładów, które sprawią, że popłaczesz się ze śmiechu!

Pamiętaj, że gdziekolwiek zadzwonisz, po drugiej stronie za każdym razem odezwie się… człowiek.
A czego pragną wszyscy ludzie?
Pozytywnych emocji, tak więc jeśli będziesz w stanie im je „sprzedać”,
przy okazji sprzedasz również lodówkę, abonament telewizyjny czy termobindownicę!

A do tego, będziesz czerpać z tego niekłamaną przyjemność.
Tylko proszę – nie wierz „na słowo” w te wszystkie zapewnienia, bo żadne z nich nie spełni się,
jeśli nie wykonasz najważniejszego kroku – wcielenia tych rad w życie!

Już dzisiaj sięgnij po premierową książkę Artura Affka pt. „Dzwonisz, sprzedajesz”
i przekonaj się, że sprzedaż przez telefon to najprzyjemniejsze zajęcie na świecie!
Przejdź do przycisku "Kup teraz".

 


Zdecyduj i wprowadź Nową Jakość
do swojego życia

 


 

 

 

 

Prolog akcji
1. Cechy osobowe handlowca, nastawienie do klienta
1.1. Fakty na temat postawy
7 cech profesjonalnego handlowca
1.2. Wypracowanie własnego podejścia
1.3. Odmowa to dopiero początek
1.4. Dobór podejścia do „stanu klienta”
1.5. Rozumienie reakcji klientów
2. Zasady i środki wpływu
2.1. Twoja motywacja
8 kroków do żelaznej motywacji
2.2. Nastawienie
2.3. Emocje, które sprzedają
6 sposobów wywoływania emocji
2.4. Głos, intonacja i kalibracja
Jesteś jak John Rambo
3. Etapy sprzedaży
3.1. Dotarcie do osoby docelowej
3.2. PPW
6 sposobów na pozytywne wrażenie
3.3. Badanie poprzez pytania
3.4. Przedstawienie dostosowane do potrzeb
3.5. Obiekcje
Cena
Czas
3.6. Zamknięcie sprzedaży
6 warunków pozytywnej finalizacji
3.7. Notatki handlowca, feedback
12 pytań poprawiających sprzedaż
4. Praktyka
4.1. Przygotowanie
4.2. Znajomość produktu
Pytania na znajomość produktu
4.3. Twój dialog sprzedażowy
5. Zanim będziesz najlepszy
Bibliografia

 

Celem uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt:

mail.: [zasłonięte]@gmail.com
tel.: +48 [zasłonięte] 490 174
(nie odpowiadamy na sms-y)
Akceptowane formy zapłaty:

- przedpłata na konto
- płatności elektroniczne (PayU)

Dane do wpłaty na konto otrzymasz w mailu od Allegro chwilę po zakupie.
Szczegóły dotyczące wysyłek znajdują się w opisie aukcji oraz
w Regulaminie na stronie "O mnie"