Jakość pracy jest bardzo wysoka, jak na zdjęciu powiększenia obrazu.
Jakość zdjęcia głównego została zmniejszona do prezentacji z uwagi na prawa autorskie.
Zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83,
kopiowanie, przetwarzanie, rozpowszechnianie artystycznych materiałów w całości lub w części bez zgody artysty jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich.
Oświadczam, iż jestem twórcą wszystkich wystawianych przeze mnie prac, jak również zdjęć, logotypu i grafiki utworzonej na potrzeby prezentacji galerii.
Kopiowanie któregokolwiek z tych elementów w całości lub w części jest zabronione bez zgody autora.
WYMIARY: WIELKOŚĆ CAŁKOWITA 32x23cm
TECHNIKA: papier ryżowy* tradycyjny, tusz tradycyjny w kamieniu, pędzle
KOLOR TŁA: przełamana biel
NIERÓWNOŚCI POWIERZCHNI: specyficzne dla tej techniki niewielkie zmarszczenia papieru powstałe podczas podklejania pracy, nie mające wpływu na jakość i odbiór całości
*Papier ryżowy jest cienki i półprzezroczysty,
posiada delikatną fakturę, struktura papieru jest lekko włóknista.
Jest to papier tradycyjnie używany w tej technice.
Praca jest profesjonalnie podklejona tradycyjną metodą.
Efekt końcowy przypomina gramaturą gruby karton.
W przypadku jeśli praca ma standardowy wymiar, jest od razu gotowa pod oprawę. Jeśli wymiar jest niestandardowy, czasami margines pozwala na przycięcie brzegów do wymaganego wymiaru, można też użyć większej ramy i zastosować okno passe-partout, lub nałożyć pracę na dopasowane kolorem kontrastujące tło.
Oprawę można zamówić w punkcie oprawy obrazów, można też zastosować dowolną ramę własną, na przykład prostą antyramę.
kontakt:
skrzynka: sumi-[zasłonięte]@o2.pl
telefon.: 517[zasłonięte]175