| Ilość stron: 448 Wydanie: 1 Rok wydania: 2009 | Publikacja przedstawia główne kierunki zmian w dziennikarstwie, w pojmowaniu funkcji przekazu dziennikarskiego (i generalnie: medialnych przekazów informacyjnych), a także roli dziennikarza - zmian, które dokonują się z jednej strony pod wpływem tzw. nowych mediów, z drugiej zaś wynikają z faktu, iż komunikaty typu informacyjnego krążą w przestrzeni określanej właściwościami takich mediów. W coraz większym stopniu media stają się elementem kreacji rzeczywistości, regulowanej warunkami nie tylko rozwoju kultury, ale i gospodarki (konkurencja i komercja) oraz technologii. Miejsce faktów zajmują faktoidy, a opinia publiczna jest fantomem wywoływanym przez sondaże publikowane w mediach. Uświadomienie i analiza tego narastającego problemu jest właśnie tematem tej publikacji. | Książki nowe.
Drogi Kliencie! Do każdej następnej książki w zamówieniu doliczymy tylko 1,50 zł koszt wysyłki
|
| |
| Dotyczy danych do przelewu:
- koniecznie w tytule przelewu podaj Nick z Allegro i numer aukcji np. Kazio 13[zasłonięte]281 - jesli adres wysyłki jest inny niż podany na Allegro w tytule przelewu wpisz "zmiana adresu" np. Kazio 13[zasłonięte]281 zmiana adresu. Jednocześnie poinformuj drogą e-mail: [zasłonięte]@wp.pl o nowych danych adresu wysyłki
| Uwagi dotyczące wysyłki:
- jesteśmy legalnie działającą firmą - na życzenie wystawiamy faktury VAT - towar wysyłamy dobrze zapakowany po otrzymaniu pieniędzy - towar wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej - ksiązki wysyłamy do trzech dni od momentu zarejestrowania wpłaty na koncie - jeśli oczekujesz na książkę więcej niz 7 dni - poinformuj nas drogą e-mail: [zasłonięte]@wp.pl |
| Dane do przelewu:
Rafał Adamczyk ul. Hallera 26 44-200 Rybnik
ING Bank Śląski 79 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3440022 [zasłonięte] 542766 | | | | | | | | | | | | |