Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

DZIENNIKARSTWO RADIOWO TELEWIZYJNE-A.Boyd-WUJ-2011

02-06-2012, 17:36
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 63.50 zł     
Użytkownik NEMEZIR1
numer aukcji: 2284284204
Miejscowość Rybnik
Wyświetleń: 9   
Koniec: 17-05-2012 10:35:51

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2011
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

szablon

Księgarnia Oświatowo-Szkolna "Nemezis"

ul.Gen.Hallera 26
44-200 Rybnik

Nip:642[zasłonięte]100-54

e-mail : [zasłonięte]@wp.pl

32/ 42 38 340 od godz 10-16

- Wpłata na konto:
   88 1560 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0133592               4[zasłonięte]386 00
- Za pobraniem

PONIEDZIAŁEK - PIĄTEK
-Poczta  Polska
-Kurier Opek

DZIENNIKARSTWO RADIOWO TELEWIZYJNE-A.Boyd-WUJ-2011
 
Dziennikarstwo radiowo telewizyjne
Techniki tworzenia programów informacyjnych.

  Należy do serii: MEDIA

Andrew Boyd

Tłumacze: Sadza Agata
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Oprawa: Miękka
Ilość stron: 440
Wydanie: 1
Rok wydania: 2011








Podobnie jak wcześniejsze, niniejsze – szóste wydanie Dziennikarstwa radiowo-telewizyjnego (wyd. 5, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2006) – skupia się na podstawach dziennikarstwa informacyjnego, takich jak wyszukiwanie źródeł informacji, przeprowadzanie wywiadów, konstruowanie programu, pisanie relacji, relacjonowanie, w tym relacjonowanie na żywo, montaż, praca w studiu itd. Informacje te uzupełniono o nowe zagadnienia roli multimediów w działalności informacyjnej oraz możliwych kierunkach rozwoju mediów.

Konsekwencją współczesnych technologii jest łączenie się informacji globalnych i lokalnych. Interaktywność w relacjonowaniu z miejsca zdarzenia oraz możliwość niemal natychmiastowego informowania o rozwoju sytuacji doprowadziły do konieczności zmiany sposobu myślenia i działania wśród dziennikarzy, w tym metod pisania relacji i samego relacjonowania, które odbywa się obecnie 24 godziny na dobę. W niniejszym wydaniu uwzględniono zagadnienia związane z cyklem produkcji cyfrowej i konwergencją. Studenci i nauczyciele dziennikarstwa znajdą tu najbardziej aktualne informacje.

Szósta aktualizacja podręcznika uwzględnia procesy zrastania się technologii telewizyjnej, radiowej i jak to określają autorzy „informacyjnej”, a więc odpowiada obecnemu etapowi konwergencji mediów. Oznacza przystosowanie podręcznika do sytuacji, gdy dziennikarze nie dzielą się już na prasowych i telewizyjnych, ale stają się raczej „menadżerami mediów” lub wydawcami internetowymi, pracującymi „24 godziny na dobę i siedem dni w tygodniu”
Z recenzji prof. dr hab. Beaty Ociepki

Wszystkie zmiany i modyfikacje wyszły niewątpliwie książce na dobre. Jest ona teraz bardziej spójna i zwarta. Koncentruje się warsztacie dziennikarza radiowego i telewizyjnego oraz jego etycznej i zawodowej odpowiedzialności, natomiast kwestię organizacji pracy redakcji odsuwa na bok.
Z recenzji prof. dr hab. Macieja Mrozowskiego

*************

 DROGI KLIENCIE,
       KUPUJĄC KSIĄŻKI NA KILKU NASZYCH AUKCJACH,
ZA WYSYŁKĘ PŁACISZ RAZ, LUB - NIC JEŻELI WYBIERZESZ OPCJĘ
         LIST EKONOMICZNY - ZAWSZE 0,00 ZŁ !!!!!!!!!!!!!