|
|
Księgarnia
PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24
tel. 501 [zasłonięte] 370
Księgarnia
stacjonarna: 519 [zasłonięte] 288
504 029
187 [zasłonięte]@tlen.pl |
|
|
|
Książki wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3
dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na konto.
Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę
VAT.
W tytule
przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.
Odbiór osobisty:
Księgarnia PIM,
Tychy
ul. Jana Pawła II 24
pon-pt 10-19; sob
10-16.
tel. 519 [zasłonięte] 288
Przy odbiorze osobistym
proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.
|
|
|
|
Wpłata na konto
Pobranie
|
|
|
|
Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki
doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł. |
| |
Dziennikarstwo i Media 1
Przestrzenie komunikowania Redakcja: Borkowski Igor,
Stasiuk-Krajewska Karina
Wydawnictwo: Wydawnictwo
Uniwersytetu Wrocławskiego ISBN:
978-83-[zasłonięte]-3173-8 Format: 17.0x23.0cm Ilość stron:
236 Oprawa: Miękka Wydanie: 2010 r.
Opis: Zebrane w tomie
teksty poświęcone są zagadnieniu komunikacji ujętej z perspektywy
dziennikarstwa i badań nad mediami. Książka warta jest polecenia nie
tylko studentom dziennikarstwa, innych kierunków humanistycznych,
nauk społecznych, badaczom czy praktykom – pracownikom mediów, ale
przede wszystkim odbiorcom informacji nadawanych codziennie przez
środki masowego przekazu. W publikacji, oprócz mediów tradycyjnych:
prasy, radia i telewizji, szczególnie szeroko opisywany jest
internet. Autorzy artykułów i komunikatów zwracają uwagę ma zjawiska
tak istotne dla współczesnego uczestnika społeczeństwa medialnego,
jak: edukacja medialna (na poziomie szkolnym i uniwersyteckim),
wpływ obcego kapitału na media, tabloidyzacja mediów, blogi, media
społecznościowe i dziennikarstwo alternatywne, analizują dobrze
znane laikom gatunki dziennikarskie (np. prognoza pogody) i z
dziedziny public relations (komunikaty biur promocji), komentują
przypadki aktualnego i historycznego dyskursu politycznego. Zaletą
książki, na równi z jej tematyką, jest przystępny język, jakim
posługuje się większość autorów.
|
|