Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

DZIECKO Z ADHD W KLASIE. PLANOWANIE PRACY... -NOWA

01-08-2014, 15:19
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 24.70 zł     
Użytkownik VENDOPL
numer aukcji: 4387735855
Miejscowość Morawica
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 3   
Koniec: 01-08-2014 15:29:01

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nowa strona 1

regulamin

VENDOPL

 

Klikając "Kup teraz" akceptujesz postanowienia regulaminu mieszczącego się w zakładce
"O mnie".

wysylka
platnosci
mBank 88 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 741837
+48 [zasłonięte] 910 611

[zasłonięte]@gmail.com



Dziecko z ADHD w klasie. Planowanie pracy dzieci z zaburzeniami koncentracji uwagi
Autor: Strichart Stephen S., Mangrum II Charles T.
Wydawnictwo: GWP
Niniejsza książka stanowi odpowiedź na pytanie, jak pracować z dzieckiem z ADHD. Autorzy przedstawiają konkretne schematy działania, mające pomóc nauczycielom, a także rodzicom, w planowaniu pracy takich dzieci. Schematy te ułatwiają radzenie sobie z problemem zaburzeń koncentracji, wynikiem których są zaburzone procesy planowania i działania według planu. W podręczniku, oprócz opisu poszczególnych umiejętności, jakie powinien opanować każdy uczeń, znajdują się też praktyczne ćwiczenia do wykorzystania na zajęciach. Autorzy proponują ćwiczenie takich umiejętności i kompetencji, jak: interpretacja pomocy graficznych (wykresy, diagramy, tabele), zapamiętywanie informacji, robienie notatek na lekcji oraz z przeczytanego materiału czy wyszukiwanie ważnych informacji w tekście. Podkreślają również, jak ważne jest planowanie w pracy krótko- i długoterminowej, czyli na przykład odpowiednio rozłożone w czasie przygotowywanie się do sprawdzianów i testów oraz pisanie wypracowania. Ponadto szczegółowo zostało omówione korzystanie z materiałów pomocniczych, takich jak encyklopedia. Książka ta z pewnością zainteresuje nie tylko nauczycieli, pedagogów czy terapeutów mających na co dzień do czynienia z dziećmi przejawiającymi trudności w nauce, ale również rodziców takich dzieci oraz studentów kierunków pedagogicznych.
 
Oprawa: miękka
Ilość stron: 280
Wysokość: 240 mm
Szerokość: 170 mm
Rok wydania: 2009


© PanelReklamowy

<¢er>¢


© PanelReklamowy