Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Dziecko W świecie Mediów I Konsumpcji

26-06-2012, 21:42
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 28.99 zł     
Użytkownik gigant_pl
numer aukcji: 2355016975
Miejscowość Piaseczno
Wyświetleń: 14   
Koniec: 16-06-2012 19:44:37

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Bogunia-Borowska, Małgorzata Dziecko W Świecie Mediów I Konsumpcji

Małgorzata Bogunia-Borowska  
Dziecko W Świecie Mediów I Konsumpcji 
   Książka 
 
 > >
 > >
 > > > >
 > > >
 > >
Pełny opis produktu
Dziecko w świecie mediów i konsumpcji to książka analizująca sytuację współczesnego dziecka, jego pozycję społeczno-kulturową, sposoby funkcjonowania oraz kreowania i przedstawiania jego obrazu w mediach. Wszystkie te zjawiska są opisane w kontekście toczących się aktualnie procesów kulturowych charakterystycznych dla społeczeństwa konsumpcyjnego i zmediatyzowanego, takich jak: infantylizacja kulturowa, adolescencja dzieci, komercjalizacja dzieciństwa. Wpływają one na sposób socjalizowania dzieci, ofertę medialną, sposoby kreowania nie tylko obrazu dziecka i dzieciństwa, lecz także macierzyństwa czy rodziny. Oferta dzisiejszej kultury konsumpcyjno-medialnej stwarza wiele korzyści, ale rodzi też pewne zagrożenia, takie jak choćby anoreksja czy niebezpieczeństwa wynikające z dostępu do źródeł internetowych. Zarówno jednym, jak i drugim zjawiskom wnikliwie przyglądają się autorzy książki.

W dzisiejszych czasach decyzja o posiadaniu dziecka poprzedzona jest refleksją dotyczącą nie tylko sposobu wychowania, lecz także zapewnienia mu określonych dóbr materialnych. Wynika to stąd, że obecnie dziecko jest ważnym obiektem działań marketingowo-komercyjnych. Taka sytuacja powoduje, że zarówno przed rodzicami jak i dziećmi stawiane są nowe wyzwania, które wymagają opracowania przemyślanych, często zaplanowanych na wiele lat strategii działania. Tym zjawiskom i procesom poświęcona jest książka.
 Tytuł:Dziecko w świecie mediów i konsumpcji
 Oprawa:miękka
 Wymiary:13 [cm]
 Liczba stron:268
 Rok wydania:2006
 Miejsce:Kraków
 Numer wydania:1
Wydawnictwo:Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Nr katalogowy (ISBN):978-83-[zasłonięte]-2188-0 978[zasłonięte][zasłonięte]33218
Data wydania:30 czerwca 2008
 Waga produktu:338 g.