Opis: Książka stanowi ogląd teoretyczno-empiryczny procesu adaptacji dzieci do wymagań edukacji przedmiotowej. Składa się z dwóch zasadniczych części. Pierwsza stanowi analizę o charakterze teoretycznym i rekonstrukcyjnym zasadniczego problemu. Na tle rozważań nad sensem i znaczeniem adaptacji, podjętych w interdyscyplinarnym kontekście, dokonano opisu mechanizmu adaptacji prorozwojowej i jego uwarunkowań. Jednocześnie ukazano dzieciństwo, jako okres najbardziej sprzyjający dla procesu gromadzenia doświadczeń adaptacyjnych, dzięki nieograniczonym wówczas możliwościom centralnego układu nerwowego. Ponadto, wyeksponowano wagę edukacji szkolnej w kontekście progu między edukacją elementarną a edukacją przedmiotową, ukazując znaczenie jakości uprzednich doświadczeń szkolnych, wyniesionych z etapu edukacji zintegrowanej dla pełnienia roli ucznia na kolejnym szczeblu nauczania.
|

|
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA – Niezależnie ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz TYLKO RAZ |
|
- Autorzy: Michalak Renata
- Podtytuł: Studium teoretyczno-empiryczne
- Języki: polski
- Seria cyklu: PSYCHOLOGIA I PEDAGOGIKA
- Kod wydawcy: 20412
- Wydanie: 1
- Rok wydania: 2013
- Objętość: 362
- Format: 24.0x17.0cm
- Oprawa: Miękka
- Ciężar: 0.62
- ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]32256
- Miejscowość: Poznań
- Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]32256
- Wysokość: 20
- PKWiU: 58.11.1
|