Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Dziecko ryzyka a wychowanie ELEMENTARZ RODZICÓW

23-12-2014, 17:48
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 7 zł     
Użytkownik historycznySquad
numer aukcji: 4829443906
Miejscowość Internet
Wyświetleń: 1   
Koniec: 23-12-2014 17:02:25

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

PRZY ZAKUPIE KOLEJNYCH KSIĄŻEK, KOSZT PRZESYŁKI NIE WZRASTA:)


2005
308 s., 24 cm
stan bdb

Spis treści

WSTĘP...............................................................................................................9

Dziecko jest jak roślinka wymagająca troski i czułości. Ile rodzicielskiej

miłości, tyle w sercu i umyśle dziecka dumy i radości...................               17

Karta obserwacyjna z inwentarzem wskaźników rozwoju psychomotorycznego dzieci od urodzenia do 3(5) roku życia..................27

Prawidłowo funkcjonujący słuch to podstawa rozwoju mowy dziecka..........55

Wybrane przykłady....................................................................................56

Model wychowania dziecka w rodzinie znaczącym predyktorem jego

wychowania.......................................................................................................61

Narodziny dziecka jako czynnik kształtujący relacje i więzi

w rodzinie....................................................................................................61

Ojciec w rodzinie i jego szczególna rola w wychowaniu dziecka............67

Modelowe wzorce funkcjonalne rodzin wychowujących dziecko

obarczone deficytami rozwoju....................................................................72

Model 1.................................................................................................72

Model 2.................................................................................................74

Model 3.................................................................................................76

Model 4.................................................................................................78

Jak pomagać dziecku poznawać świat i jego tajemnice?...............................113

Zabawa, która sprawia radość dziecku, a rodzicom ukazuje jego sukcesy

i efekty rozwoju...............................................................................................

Propozycja 1..............................................................................................iĄ5

Propozycja 2..............................................................................................14°

5

Propozycja 3..............................................................................................146

Propozycja 4..............................................................................................147

Propozycja 5..............................................................................................148

Propozycja 6..............................................................................................149

Propozycja 7..............................................................................................149

Co słyszy nienarodzone dziecko?...................................................................155

Znaczenie wsparcia społecznego w życiu rodzin wychowujących dziecko niepełnosprawne..............................................................................................177

Komunikowanie siebie....................................................................................199

ANEKS...........................................................................................................203

Program stymulacji funkcji percepcyjno-motorycznych u małych dzieci

oraz u dzieci z zaburzeniami rozwoju...........................................................205

Percepcja wzrokowa.................................................................................205

Percepcja słuchowa..................................................................................209

Percepcja dotykowa...................................................................................211

Percepcja węchowa...................................................................................212

Percepcja smakowa...................................................................................214

Percepcja ruchów ciała i sposobów uczenia się ich poprzez

naśladowanie.............................................................................................214

Przykład prostej wielofunkcyjnej zabawki dla małych dzieci oraz dla niektórych dzieci z opóźnieniem rozwoju funkcji percepcyjno--motorycznych...........................                                                                     225

Specjalne pomoce do ćwiczeń manualnych — płytki manipulacyjne...........247

I.  Środki dydaktyczne dla dzieci głębiej i głęboko upośledzonych umysłowo.....................                                                                     247

II.  Ćwiczenia manualne...........................................................................247

III.  Płytki manipulacyjne......................................................................... 249

IV.  Opis wykonania płytek manipulacyjnych.......................................... 249

Zestaw pomocniczy do ćwiczeń manualnych układanka-szabion.... 250 Instrukcja zabawki............................................................................. 250

Przykład zabawy dla dzieci z dysfunkcją narządu słuchu i tych,

które zabawa ta może zainspirować i zainteresować.....................................257

Przykłady wzorów dokumentów.....................................................................275

6

Kwestionariusz wywiadu z rodzicami dzieci z głębszą

niepełnosprawnością intelektualną..................................................................287

Charakter i zakres wsparcia społecznego.................................................287

Bibliografia......................................................................................................291

Ośrodki i punkty wczesnej interwencji i pomocy Rodzinie.........................307

Darmowy Hosting na Zdjęcia Fotki i Obrazki Darmowy Hosting na Zdjęcia Fotki i Obrazki Darmowy Hosting na Zdjęcia Fotki i Obrazki Darmowy Hosting na Zdjęcia Fotki i Obrazki Darmowy Hosting na Zdjęcia Fotki i Obrazki Darmowy Hosting na Zdjęcia Fotki i Obrazki Darmowy Hosting na Zdjęcia Fotki i Obrazki Darmowy Hosting na Zdjęcia Fotki i Obrazki Darmowy Hosting na Zdjęcia Fotki i Obrazki