|
|
e-księgarnia antykwariat PARALALA tel.+48 [zasłonięte]692520(56)[zasłonięte]64840 [zasłonięte]@poczta.onet.plksię[zasłonięte]@paralala.pl
|
|
| KATEGORIE - kliknij i wybierz:
|
|
| 47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439
57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 609236
tytułem: nick i nr aukcji
|
|
|
________P O C Z T A _______ I. PRZEDPŁATA NA KONTO:
*1 książka - priorytet 10,00 zł *2 książki - priorytet 11zł *3 i więcej - priorytet GRATIS !
II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):
* 1 książka - priorytet - 15,50 zł * 2 książki - ekonomiczna - 14,00 zł - priorytet - 17,00 zł *3 książki i więcej - ekonomiczna - 16,00 zł - priorytet - 19,00 zł ____K U R I E R (DPD)____ I. PRZEDPŁATA NA KONTO: *1 - 3 książek - 18 zł *3 - 10 książek - 22 zł *
II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze): * 1- 3 książek 24,00 zł * 3- 10 książek 28,00 zł * _____PACZKOMATY 24h/7____ I. PRZEDPŁATA NA KONTO: *1 - 3 książek - 6,99 zł II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze): *1 - 3 książek - 11,99 zł |
|
|
|
|
|
| Korygowanie zaburzeń zachowania dzieci nadpobudliwych psychoruchowo i agresywnych w grupie socjoterapeutycznej
M.Dąbrowska M.Rozesłaniec
Rok: 2009
Format A5 - 14,8 X 21,0 cm. [POZYCJA NOWA]
Nadpobudliwość psychoruchowa i agresywność dzieci w coraz młodszym wieku, staja się poważnym problemem społecznym i wyzwaniem nie tylko agresywność Polsce. Są to zjawiska skomplikowane ze względu na złożoną dynamikę i strukturę oraz różnorodne uwarunkowania. Nie mają jednorodnego charakteru, gdyż ostatecznie są sprowadzone do wzajemnie rozgrywających się w złożonych układach zjawisk natury społecznej i osobowościowej. […] Powyższe kwestie stanowią przedmiot dociekań teoretycznych i empirycznych autorek pracy.
Korzystając z wielu inspirujących prac, autorki przedstawiają własne scenariusze i przebiegi zajęć socjoterapeutycznych, dokonują krytycznej oceny skuteczności działań i interpretacji zajęć realizowanych w grupie W rozdziale I pracy dokonałyśmy charakterystyki nadpobudliwości psychoruchowej i agresji, przyczyn ich powstawania i sposobów zapobiegania. W rozdziale II zaprojektowałyśmy program socjoterapeutyczny dla grupy. W tym celu zebrałyśmy dane o uczestnikach i dokonałyśmy ich analizy. Określiłyśmy cele i zadania pracy z grupą. Scharakteryzowałyśmy uczestników grupy socjoterapeutycznej. W rozdziale III przedstawiłyśmy scenariusze i przebieg zajęć socjoterapeutycznych. W rozdziale IV dokonałyśmy analizy i interpretacji zajęć. Końcowa część pracy zawiera wnioski z działań socjoterapeutycznych i próbę oceny skuteczności działań. | |