Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

DZIECIECE ODKRYWANIE TEKSTU LITERACKIEGO - NOWA

08-09-2014, 17:52
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29.99 zł     
Użytkownik SIWYDTP
numer aukcji: 4500282591
Miejscowość Ostrołęka
Wyświetleń: 1   
Koniec: 08-09-2014 17:30:27

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2005
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
 
Dane kontaktowe
[zasłonięte]@siwydtp.pl
510-[zasłonięte]-553
[zasłonięte]82098
 
Informacje dodatkowe
Wpłaty należy dokonać

na konto jedno
z poniższych kont.

BANK ZACHODNI WBK
98 1090 [zasłonięte] 101400
0001 [zasłonięte] 056343

mBANK
47 1[zasłonięte]140 20
0000 [zasłonięte] 3[zasłonięte]3026035

oraz z każdego konta za pośrednictwem

Płatności Allegro

DLA KLIENTÓW

Z ZAGRANICY:
IBAN
PL981[zasłonięte]1014
000[zasłonięte]01[zasłonięte]243

Kod SWIFT (BIC code)
BZ WBK S.A.: WBKPPLPP
--------------------------

Wszystkie informacje potrzebne do sfinalizowania aukcji znajdą się w e-mailu który otrzymasz po wygraniu aukcji od serwisu allegro. numery konta także na stronie O MNIE oraz poniżej

Proszę zapoznać się z warunkami sprzedaży dostępnymi na stronie
"O mnie".

 

 

Dziecięce odkrywanie tekstu literackiego - kinestetyczne interpretacje liryki

 

KATARZYNA KRASOŃ

 

368 s., 170 x 240 mm, 650 g

oprawa broszurowa foliowana

bibliogr., aneksy, wklejka, tab., schem., wykresy, fot.

summ., Zsfg

Katowice, 2005

ISBN/ISSN 83-[zasłonięte]-1433-0

Index 60.91-079

 

 

Zasadniczą kwestą prezentowanej pracy jest poszukiwanie takich dróg działania, które z jednej strony ujawnią potencjał tkwiący w dziele literackim, warunkujący tzw. zysk czytelniczy, czyli zaspokojenie potrzeb psychicznych odbiorcy, stymulowanie potrzeby refleksyjnej, polemicznej, z drugiej zaś ukażą i uruchomią pełnię dziecięcych możliwości twórczej interpretacji. Autorka - przyjmując optykę pedagogiczną - podjęła próbę odpowiedzi na następujące pytania: Co kieruje procesem odczytywania przez ucznia znaczeń utworu literackiego?, Co staje się zaczynem indywidualności odbioru?, Czy istnieje prawdopodobieństwo, że odbiór tekstu może odbywać się bez "naznaczenia"go przez odbiorcę własną indywidualnością?, Czy intuicyjne, twórcze, ekspresyjne, ujawniające wnętrze czytelnika analizowanie tekstu jest niebezpieczne dla kształcenia literackiego małego dziecka?, Jak dalece właściwa procedura kontaktu ucznia z książką wpłynie na stymulowanie jego rozwoju w sferze dywergencyjnej, społecznej i emocjonalnej?

Publikacja została podzielona na następujące części: pierwszą stanowią rozważania dotyczące pedagogicznego odbioru tekstu literackiego, metafory literackiej, miejsca liryki dziecięcej i metafory w poetyckim wsparciu rozwoju. Podjęto także problematykę liryki w systemie edukacji małego dziecka w perspektywie tradycyjnej i w obszarze nowych poszukiwań. Zaprezentowano przedmiotową strategię kinestetycznej interpretacji liryki. Część druga obejmuje metodologiczne podstawy badań własnych. Ostatnia część to analiza i interpretacja wyników uzyskanych w trakcie dociekań eksploracyjno-weryfikacyjnych.

 

 
Koszt przesyłki
przy wpłacie na konto

 

 
PAMIĘTAJ
ŻĘ KUPUJĄC NA INNYCH AUKCJACH MOŻESZ SPORO ZAOSZCZĘDZIĆ NA
KOSZTACH
WYSYŁKI
 
Przesyłki staram się wysyłać jeszcze tego samego dnia po zaksięgowaniu przelewu lub dnia następnego.

Shipping total
World Tariff posts
Polish PAYPAL

Jeśli 
po otrzymaniu
przesyłki nie będziesz do końca zadowolony z zakupionego produktu,
skontaktuj 
się z nami!
Inne

Strona "O MNIE"

Pozostałe aukcje


Komentarze