WYSYŁKA DZISIAJ !!!
CODZIENNIE W DNI ROBOCZE
WYSTARCZY DO GODZ. 13.00 wysłać do nas:
1) deklarację odbioru przesyłki "za pobraniem" lub 2) skan przelewu albo 3) wpłacić za pośrednictwem "Płacę z Allegro"
DZIECI ZE SPECJALNYMI TRUDNOŚCIAMI W NAUCE WPŁYW NEUROROZWOJOWYCH ZABURZEŃ NA NAUKĘ DZIECI Z PRAWIDŁOWĄ INTELIGENCJĄ Jessie Francis - Williams 17.11.2010 Stan książki: DOBRY+, przetarte krawędzie okładki, na okładce ślady po zszywkach, przebarwienia z taśmy klejącej na początku i koncu książki, książka wycofana z biblioteki Wydawnictwo: PZWL Stron: 240 Okładka: miękka Spis treści Przedmowa do wydania polskiego 7 Przedmowa 9 Podziękowania 11 ROZDZIAŁ 1 Cel badań 13 ROZDZIAŁ 2 Wczesne poznawanie 29 ROZDZIAŁ 3 Studia badawcze nad wczesnym rozpoznawaniem specjalnych zabu- rzeń w nauce wśród dzieci przedszkolnych 43 ROZDZIAŁ 4 Udzielanie pomocy dzieciom przed rozpoczęciem nauki hirudina szkolnej 86 ROZDZIAŁ 5 Dzieci w szkole 113 ROZDZIAŁ 6 Eksperymenty w nauczaniu dzieci ze specjalnymi trudnościami w nauce 150 ROZDZIAŁ 7 Perspektywy na przyszłość 175 ROZDZIAŁ 8 Wyniki badań katamnestycznych dzieci badanych pierwotnie w wie- ku 3 do 4 lat (opisanych w rozdz. 3) 182 Przegląd historyczny 203 Przegląd historyczny — 1973 222 Piśmiennictwo 224 Skorowidz 237 ZAPRASZAMY NA INNE NASZE AUKCJE !!!
|