Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

DZIECI ZDOLNE II TWÓRCZE Rozwój edukacja muzyczna

28-01-2012, 0:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 44 zł     
Użytkownik paralala
numer aukcji: 2019298964
Miejscowość Toruń
Wyświetleń: 9   
Koniec: 25-01-2012 11:00:52

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha






e-księgarnia antykwariat
PARALALA

tel.+48 [zasłonięte]692520
[zasłonięte]@poczta.onet.pl







KATEGORIE - kliknij i wybierz:







47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439


57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 609236

tytułem: nick i nr aukcji






________P O C Z T A
_______


I. PRZEDPŁATA NA KONTO:

*1 książka - priorytet 10,00 zł
*2 książki - priorytet 11zł
*3 i więcej - priorytet GRATIS !

II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):

* 1 książka - priorytet - 15,50 zł
* 2 książki
- ekonomiczna - 14,00 zł
- priorytet - 17,00 zł
*3 książki i więcej
- ekonomiczna - 16,00 zł
- priorytet - 19,00 zł


____K U R I E R (DPD)____

I. PRZEDPŁATA NA KONTO:

*1 - 3 książek - 18 zł
*3 - 10 książek - 22 zł
*

II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):

* 1- 3 książek 28,00 zł
* 3- 10 książek 28,00 zł *





Zdolności, talent, twórczość, t. 2
Limont Wiesława, Cieślikowska Joanna, Dreszer Joanna

Rok wydania: 2008
Nr wydania: I
Liczba stron: 211
Okładka: miękka
____________________________________________________________________________

SPIS TREŚCI

WIESŁAWA LIMONT
Wprowadzenie


ROZDZIAŁ I - IDENTYFIKACJA I KSZTAŁCENIE ZDOLNOŚCI MUZYCZNYCH

JULIA KALEŃSKA
, Efekt Pigmaliona w praktyce. Obraz ucznia zdolnego u nauczycieli szkół muzycznych a oczekiwania wobec jego funkcjonowania na scenie
ANNA NOGAJ, Psychologiczna analiza rozwoju talentu muzycznego Rafała Blechacza
MIROSŁAW DYMON, Interpretacja i ocena wykonań muzycznych
MAŁGORZATA SIERSZEŃSKA-LERACZYK, Kwestionariusz Środowiska Rodzinnego jako metoda diagnozowania rozwoju muzycznego

ROZDZIAŁ II - TWÓRCZA AKTYWNOŚĆ PLASTYCZNA

BERNADETA DIDKOWSKA, Czy przerysowany rysunek Anime może uczyć kultury wizualnej?
BARBARA KACZOROWSKA, Projekt fotograficzny „Przedmiot, którego nie ma"
ANNA STELIGA, Konwencje prac plastycznych osób przewlekle chorych na schizofrenię a poziom ich funkcjonowania psychospołecznego

ROZDZIAŁ III - PRACA Z UCZNIEM ZDOLNYM


JOLANTA BORYSZEWSKA, Praca z uczniem zdolnym - na przykładzie I Liceum Ogólnokształcącego im. Tadeusza Kościuszki w Łomży
LIDIA DŁUGOŁĘCKA-PINKWART, Analiza wielostronnego rozwoju zdolności uczniów, z uwzględnieniem kreatywności, na poziomie Szkoły Podstawowej i Gimnazjum Państwowej Ogólnokształcącej Szkoły Artystycznej w Zakopanem
IZABELA DEPTUŁA, AGNIESZKA GRZELAK, Od talentu do sukcesu, czyli o pracy polonisty z uczniem zdolnym
ARKADIUSZ STAŃCZYK, Kształcenie geograficzne w Gimnazjum i Liceum Akademickim - próba syntezy
MAŁGORZATA STRZELECKA, Tygodnik Powszechny jako źródło wiedzy o Polsce drugiej połowy XX wieku
JOLANTA ŁYSAKOWSKA, Rola programów autorskich w rozwijaniu zdolności dzieci na poziomie przedszkola
JANINA USZYŃSKA-JARMOC, Aktywność twórcza jako narzędzie rozwoju i autokreacji człowieka w pełnym cyklu życia