|
|
e-księgarnia antykwariat PARALALA tel.+48 [zasłonięte]692520 [zasłonięte]@poczta.onet.pl
|
|
| KATEGORIE - kliknij i wybierz: |
|
| 47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439
57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 609236
tytułem: nick i nr aukcji
|
|
|
________P O C Z T A _______ I. PRZEDPŁATA NA KONTO:
*1 książka - priorytet 10,00 zł *2 książki - priorytet 11zł *3 i więcej - priorytet GRATIS !
II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):
* 1 książka - priorytet - 15,50 zł * 2 książki - ekonomiczna - 14,00 zł - priorytet - 17,00 zł *3 książki i więcej - ekonomiczna - 16,00 zł - priorytet - 19,00 zł ____K U R I E R (DPD)____
I. PRZEDPŁATA NA KONTO: *1 - 3 książek - 18 zł *3 - 10 książek - 22 zł *
II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze): * 1- 3 książek 28,00 zł * 3- 10 książek 28,00 zł * |
|
|
|
| |
| Zdolności, talent, twórczość, t. 2 Limont Wiesława, Cieślikowska Joanna, Dreszer Joanna
Rok wydania: 2008 Nr wydania: I Liczba stron: 211 Okładka: miękka ____________________________________________________________________________
SPIS TREŚCI
WIESŁAWA LIMONT Wprowadzenie
ROZDZIAŁ I - IDENTYFIKACJA I KSZTAŁCENIE ZDOLNOŚCI MUZYCZNYCH JULIA KALEŃSKA, Efekt Pigmaliona w praktyce. Obraz ucznia zdolnego u nauczycieli szkół muzycznych a oczekiwania wobec jego funkcjonowania na scenie ANNA NOGAJ, Psychologiczna analiza rozwoju talentu muzycznego Rafała Blechacza MIROSŁAW DYMON, Interpretacja i ocena wykonań muzycznych MAŁGORZATA SIERSZEŃSKA-LERACZYK, Kwestionariusz Środowiska Rodzinnego jako metoda diagnozowania rozwoju muzycznego ROZDZIAŁ II - TWÓRCZA AKTYWNOŚĆ PLASTYCZNA BERNADETA DIDKOWSKA, Czy przerysowany rysunek Anime może uczyć kultury wizualnej? BARBARA KACZOROWSKA, Projekt fotograficzny „Przedmiot, którego nie ma" ANNA STELIGA, Konwencje prac plastycznych osób przewlekle chorych na schizofrenię a poziom ich funkcjonowania psychospołecznego ROZDZIAŁ III - PRACA Z UCZNIEM ZDOLNYM JOLANTA BORYSZEWSKA, Praca z uczniem zdolnym - na przykładzie I Liceum Ogólnokształcącego im. Tadeusza Kościuszki w Łomży LIDIA DŁUGOŁĘCKA-PINKWART, Analiza wielostronnego rozwoju zdolności uczniów, z uwzględnieniem kreatywności, na poziomie Szkoły Podstawowej i Gimnazjum Państwowej Ogólnokształcącej Szkoły Artystycznej w Zakopanem IZABELA DEPTUŁA, AGNIESZKA GRZELAK, Od talentu do sukcesu, czyli o pracy polonisty z uczniem zdolnym ARKADIUSZ STAŃCZYK, Kształcenie geograficzne w Gimnazjum i Liceum Akademickim - próba syntezy MAŁGORZATA STRZELECKA, Tygodnik Powszechny jako źródło wiedzy o Polsce drugiej połowy XX wieku JOLANTA ŁYSAKOWSKA, Rola programów autorskich w rozwijaniu zdolności dzieci na poziomie przedszkola JANINA USZYŃSKA-JARMOC, Aktywność twórcza jako narzędzie rozwoju i autokreacji człowieka w pełnym cyklu życia
| |