Barts Velcro Glove
Dziecięce rękawice zimowe Barts Velcro Glove ze ściągaczem wokół nadgarstka. Rękawice zapewniają optymalną ochronę przed niskimi temperaturami i dobry chwyt dzięki gumowej powłoce antypoślizgowej.
- Powłoka wodoszczelna (shell)
- Miękka podszewka - chłonna i oddychająca Bemberg
- Ocieplenie Dacron
- Spodnia strona rękawicy pokryta warstwą antypoślizgową
- Ściągacz z paskiem na rzep
- Rozmiar: 5 (8-10 lat)
- Marka Barts
- Wysoka jakość wykonania
- Okazyjna cena - spiesz się!
cena katalogowa:109.00zł
nasza cena:55.00 zł
Kolor:Różowy (fuchsia)
Rozmiar: 5
Tak markowej odzieży nie znajdziesz nigdzie indziej!
I w dodatku - w dobrej cenie.
O MARCE:
Produkty Barts dzięki najwyższej jakości wykonania cieszą się niezwykle pochlebną opinią na całym świecie. Barts jako marka międzynarodowa ceni sobie przede wszystkim to, żeby ich towary cieszyły użytkownika.
Historia Barts-a rozpoczęła się w 1986 r kiedy to Bart Koene, holenderski student odbywający praktyki we Francji na zabicie wolnego czasu wziął do ręki maszynę do szycia i zaczął tworzyć szorty według własnego pomysłu. Zaczął je sprzedawać wieszając na bambusie, pomysł okazał się genialny, bo wystarczyło 6 tyg żeby sprzedać wszystkie egzemplarze.
Pierwszy sukces odniesiony przez młodego studenta zachęcił go do podróżowania po świecie, aby znaleźć kolejne materiały i kolory które mógłby wykorzystać do tworzenia kolejnych modelów szortów. Po powrocie do Saint-Tropez jego sukces był jeszcze większy od poprzedniego, coraz więcej pasjonatów sportów wodnych było zainteresowanych rzeczami stworzonymi przez Bartsa. Zmusiło go to do rozszerzenia swojego asortymentu, tak więc po 6 latach rosnącej popularności do szortów dołączyły ręcznie robione przez żonę Bartsa czapki.
Rosnąca popularność produktów Bartsa stworzyła markę Barts. Rzesza entuzjastów sportów zimowych przyczyniła się do tego, że w ciągu kilku lat stała się najpopularniejszą firmą w Europie i Kanadzie tworzącą akcesoria zimowe. Główna i jedyną zasadą jaką wyznawał Barts jest : "€rób coś dobrze, albo nie rób tego w ogóle”, Jak widać ta dewiza bardzo się jemu opłaciła.