Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

DZIECIĘCE ODKRYWANIE TEKSTU LITERACKIEGO K. KRASOŃ

11-05-2015, 16:03
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 25 zł     
Użytkownik Mobydickx
numer aukcji: 5317614411
Miejscowość Toszek
Wyświetleń: 1   
Koniec: 11-05-2015 16:10:47

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2005
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Witam

Mam do sprzedania książkę

KATARZYNA KRASOŃ - Dziecięce odkrywanie tekstu literackiego - kinestetyczne interpretacje liryki

Stan: Nowy
Rok wydania: 2005
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Wymiary: 170 x 240 mm
Oprawa: Miękka
Ilość stron: 368 s

 

Zasadniczą kwestą prezentowanej pracy jest poszukiwanie takich dróg działania,

które z jednej strony ujawnią potencjał tkwiący w dziele literackim,

warunkujący tzw. zysk czytelniczy, czyli zaspokojenie potrzeb

psychicznych odbiorcy, stymulowanie potrzeby refleksyjnej,

polemicznej, z drugiej zaś ukażą i uruchomią pełnię dziecięcych

możliwości twórczej interpretacji. Autorka - przyjmując optykę

pedagogiczną - podjęła próbę odpowiedzi na następujące pytania:

Co kieruje procesem odczytywania przez ucznia znaczeń

utworu literackiego?, Co staje się zaczynem indywidualności odbioru?

Czy istnieje prawdopodobieństwo, że odbiór tekstu

może odbywać się bez "naznaczenia"

go przez odbiorcę własną indywidualnością?, Czy intuicyjne,

twórcze, ekspresyjne, ujawniające wnętrze czytelnika

analizowanie tekstu jest niebezpieczne dla kształcenia

literackiego małego dziecka?, Jak dalece właściwa procedura kontaktu

ucznia z książką wpłynie na stymulowanie jego rozwoju w sferze dywergencyjnej,

społecznej i emocjonalnej?
Publikacja została podzielona na następujące części:

pierwszą stanowią rozważania dotyczące pedagogicznego odbioru

tekstu literackiego, metafory literackiej, miejsca liryki dziecięcej

i metafory w poetyckim wsparciu rozwoju. Podjęto także

problematykę liryki w systemie edukacji małego dziecka

w perspektywie tradycyjnej i w obszarze nowych poszukiwań.

Zaprezentowano przedmiotową strategię kinestetycznej

interpretacji liryki. Część druga obejmuje metodologiczne podstawy

badań własnych. Ostatnia część to analiza i interpretacja

wyników uzyskanych w trakcie dociekań eksploracyjno-weryfikacyjnych. 

 

 

 

 

W razie jakichkolwiek pytań, napisz, chętnie odpowiem.
ZAPRASZAM SERDECZNIE NA POZOSTAŁE MOJE AUKCJE!!!