Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

DZIAŁALNOŚĆ MARTKETINGOWA W STRATEGII ZARZĄDZANIA

28-01-2012, 2:25
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 17 zł     
Użytkownik mokasa
numer aukcji: 2068661027
Miejscowość Tarnowskie Góry
Wyświetleń: 6   
Koniec: 26-01-2012 23:19:58

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 1999
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

DZIAŁALNOŚĆ MARKETINGOWA W STRATEGII ZARZĄDZANIA BANKAMI ( MATERIAŁY Z KONFERENCJI NAUKOWEJ) to zeszyty wydane przez WYŻSZĄ SZKOŁĘ FINANSÓW I ZARZĄDZANIA W BIAŁYMSTOKU. SPIS TREŚCI: 1.J.Borowski: Strategie marketingowe w zarządzaniu bankami komercyjnymi w Polsce. Wybrane problemy. 2. J.Stpiczyński:Problemy restrukturyzacji banków spółdzielczych a działalność marketingowa 3. G. Sobczyk, R.Furtak, M.Lipowski,R.Mącik: Jakoś usług bankowych w ocenie klientów indywidualnych. Analiza porównawcza 4.M.Schewior:Marketing w bankach spóldzielczych a potrzeby szkoleniowe 5. G.Szeflińska: Strategie cenowe w koncepcjach marketingowego zarządzania bankami 6.J.Świderski: Rola marketingu w koncepcji budowania wartości rynkowej banku komercyjnego 7.A.Jonas: Public relations jako instrument kreowania wizerunku banku 8. L.Ostrowski: Rola bankowego funduszu gwarancyjnego w budowaniu zaufania do sektora bankowego w Polsce 9.K.Backiel: System opieki nad klientem w polskich bankach. Książka używana, lekko pozaginane rogi, a reszta bez zarzutu.