szersze niż ich zwykłe, fabryczne wersje. Efekt ten uzyskuje się, zwiększając rozstaw kół za pomocą
dystansów. Sylwetka samochodu zyskuje nowe proporcje, pojazd wydaje się bardziej zwarty,
agresywny.
Ładna, ciekawa felga w połączeniu z odpowiednio dobranym dystansem to gwarancja wyróżnienia się
z tłumu podobnych do siebie aut.
Zwiększenie rozstawu kół poprawia też właściwości jezdne,obniżając środek ciężkości liftowanych
aut
Zastosowanie dystansów czasem bywa konieczne przy montażu większych hamulców. Pomaga także,
gdy zakładamy felgi o zbyt wysokim (głębokim) ET. W obu przypadkach montaż dystansów eliminuje
konflikt felg z układem hamulcowym (zaciski, tarcze) oraz elementami zawieszenia pojazdu.
Dystanse przykręcane do piasty dają większe możliwości poszerzenia. Produkt dostarczany jest wraz
ze śrubami, którymi przykręca się dystans do piasty w miejsce standardowych śrub. Oprócz gniazd
na wspomniane śruby, W dystansie zastosowano szpilki (w zestawie) na które nasadza się koło.
błotnika a oponą. Da to nam pogląd na maksymalne odsunięcie opony od piasty, a co
za tym idzie, maksymalną grubość dystansu.
Należy oczywiście uwzględnić pracę opony oraz nadwozia i nie stosować dystansu dokładnie takiego