Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

DYSLEKTYCZNE UCHO Książka dla nauczyciela

19-01-2012, 15:08
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 11.90 zł     
Użytkownik wka_morzyk
numer aukcji: 1999436116
Miejscowość Wałbrzych
Wyświetleń: 9   
Koniec: 14-01-2012 11:54:38
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Szablon 10

Wszelkich brakujących informacji na Naszej aukcji udzielą Państwu

KATARZYNA
tel. 603 [zasłonięte] 668
GG[zasłonięte]74500



MAŁGORZATA
tel .501 [zasłonięte] 253
GG 11[zasłonięte]210

wka_[zasłonięte]@interia.p

Zasady aukcji

Wałbrzyska Księgarnia Akademicka M.K.Morzyk
ul. Wrocławska 10
58-309 Wałbrzych
31 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]095[zasłonięte] 0098 6083
(P K O Bank Polski S.A.)

Czas dostawy

Przesyłki wysyłane są zazwyczaj na następny dzień po zaksięgowaniu wpłaty. W sporadycznych przypadkach w ciągu 4 dni roboczych. Przed dokonaniem zakupów proszę o zapoznanie się z regulaminem sklepu dostępnym na stronie
" o mnie"
Do każdej książki wystawiamy paragon lub na życzenie fakturę Vat.
Menu End
DYSLEKTYCZNE UCHO - Zbiór ćwiczeń stymulujących rozwój percepcji słuchowej nie tylko dla uczniów z dysleksją - Książka dla nauczyciela
Elżbieta Szymankiewicz

Harmonia
format A4
objętość 76 stron
oprawa miękka
WAGA 0,138 KG + OPAKOWANIE

Niniejsza publikacja składa się z zeszytu ćwiczeń przeznaczonego dla ucznia oraz książki dla nauczyciela. Zawiera ćwiczenia stymulujące rozwój percepcji słuchowej i funkcji językowych.

Wykonując zadania, uczeń pracuje na słowach lub pseudosłowach oraz ćwiczy pamięć słuchową. Wiele ćwiczeń wykonuje tylko ustnie. Część poleceń kojarzy się ze znanymi zabawami, np. gra memory, łączenie kropek tworzących rysunek. W ostatnim rozdziale znajdują się opisy zabaw grupowych.

Zadaniem dziecka jest wykonywać podane ćwiczenia, angażując przede wszystkim percepcję słuchową. Z tego też powodu w poleceniach do ćwiczeń prosi się ucznia, by najpierw posłuchał, a dopiero potem powiedział. Jeśli ćwiczenie jest zbyt trudne, powinien je najpierw zapisać.
Stopka