Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

DYSLEKSJA TEORIA I PRAKTYKA Reid Wearmouth

04-06-2012, 7:57
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 89.90 zł     
Użytkownik www_ksiegarz_pl
numer aukcji: 2296123968
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 6   
Koniec: 22-05-2012 14:01:07

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Klasa: 1, 2, 3, 4, 5, 6,
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

DYSLEKSJA TEORIA I PRAKTYKA Reid Wearmouth


DYSLEKSJA
TEORIA I PRAKTYKA
BIBLIOTEKA LOGOPEDY


autorzy: Reid Wearmouth


Dysleksja. Teoria i praktyka dostarcza informacji na temat najnowszych koncepcji dotyczących dysleksji oraz nauczania czytania i pisania. Jak wskazuje sam tytuł, książka składa się z dwóch części. W pierwszej z nich przedstawiono teoretyczne wyjaśnienie zagadnień związanych z etiologią, diagnozą i terapią dysleksji oraz pracą z uczniem dyslektycznym. W części drugiej autorzy wskazują, w jaki sposób wykorzystać te koncepcje teoretyczne w praktyce. Wyjaśniają wiele trudności, których doświadczają dzieci z dysleksją ucząc się czytać i pisać. Wskazują również problemy i wyzwania, z którymi muszą się zmierzyć pracujący z nimi nauczyciele czy psycholodzy.

 

CZĘŚĆ I. TEORIA
1. Dysleksja oraz umiejętność czytania i pisania. Podstawowe zagadnienia
2. Neurobiologia dysleksji
3. Rozwiązywanie paradoksów dysleksji
4. Hipoteza reprezentacji fonologicznych jako sposób rozumienia dysleksji:: od teorii do praktyki
5. Procesy wzrokowe
6. Model równowagi półkulowej i dysleksja
7. Dysleksja:: funkcje poznawcze oraz ich wpływ na umiejętność czytania i pisania
8. Standardy dotyczące umiejętności czytania i pisania. Wyniki badań narodowych i międzynarodowych
CZĘŚĆ II. PRAKTYKA
9. Ocena i planowanie nauczania oraz nauki
10. Procesy czytania. Rozwijanie tej umiejętności i konsekwencje dla nauczania
11. Od diagnozy do interwencji. Stanowisko psychologii wychowawczej
12. Dzieci uczące się języka angielskiego jako języka dodatkowego
13. Rola koordynatora wsparcia edukacyjnego:: odpowiedź na wyzwania
14. Różnorodność potrzeb edukacyjnych uczniów jako wyzwanie dla nauczyciela kształcenia początkowego
15. Dysleksja a umiejętności czytania i pisania:: wyzwania na poziomie szkoły średniej
16. Indywidualne plany nauczania dla uczniów dyslektycznych
17. Metody poznawcze w dysleksji:: style uczenia się i umiejętność myślenia
18. Myślenie w parach. Ustrukturyzowana interakcja z rówieśnikami, rodzicami i wolontariuszami
19. Metapoznanie oraz procesy czytania i pisania
20. Krytyczne podejście do tekstu i dostęp do leksykonu
21. Zmienne definicje umiejętności czytania i pisania:: konsekwencje dla pedagogii i badań naukowych
Bibliografia
Indeks rzeczowy
Indeks nazwisk

 

 

Format 170 x 240, objętość 544 str., oprawa twarda GWP


 

 

 

REGULAMIN SKLEPU NA STRONIE O MNIE

kupujesz wypełnij - formularz płacę

niezależnie od formy płatności

 

DANE DO PRZELEWU:
P.P.H.U Najbar Mirosław
ul.Batorego 24
43-100 Tychy
ING BANK ŚLĄSKI
92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990023 [zasłonięte] 247368