Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

DYSLEKSJA + DYSLEKSJA ROZWOJOWA

09-05-2015, 13:51
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29.40 zł     
Użytkownik super-fryzjer
numer aukcji: 5252630798
Miejscowość szybka wysyłka
Wyświetleń: 4   
Koniec: 09-05-2015 13:46:19

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


 

 


DYSLEKSJA W KONTEKŚCIE NAUCZANIA JĘZYKÓW OBCYCH


pod redakcją Marty Bogdanowicz i Marioli Smoleń

W książce zostały zebrane teksty referatów oraz materiały warsztatowe z zajęć, które odbyły się w ramach konferencji „Nauczanie języków obcych dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi”. Znajdują się tu także artykuły przygotowane przez osoby, które jako nieliczne w naszym kraju prowadzą badania dotyczące problematyki nauczania języków obcych dzieci z dysleksją.

 

Spis treści (wybór):
Grażyna Krasowicz-Kupis, Peter Bryant Świadomość językowa dzieci polskich i angielskich a czytanie
Krystyna Sochacka Nabywanie umiejętności czytania – różnice w badaniach dzieci polskich i anglojęzycznych
Marta Bogdanowicz Niespecyficzne i specyficzne trudności w uczeniu się języków obcych
Anna Jurek Trudności w nauce języków obcych uczniów z dysleksją rozwojową
Renata Czabaj Techniki uczenia się młodzieży z dysleksją
Joanna Nijakowska Usprawnianie umiejętności odczytywania i zapisywania wyrazów w języku angielskim młodzieży z dysleksją rozwojową
Katarzyna Bogdanowicz Nauczanie języka angielskiego z wykorzystaniem metody stymulacji wielozmysłowej

Dane techniczne

format B5
objętość 228 stron
oprawa miękka
ISBN 83-7134-178-4

 

 

DYSLEKSJA ROZWOJOWA – Perspektywa psychologiczna


praca zbiorowa pod redakcją Grażyny Krasowicz-Kupis

Prezentowana publikacja to zbiór najważniejszych rozważań teoretycznych i praktycznych na temat dysleksji rozwojowej. Celem autorów było przedstawienie w przystępnej formie aktualnego stanu wiedzy na temat specyficznych trudności w uczeniu się.

 

Książka może stanowić rodzaj podręcznika dla studentów wszelkich kierunków związanych z diagnozą i terapią dysleksji, terapią pedagogiczną, poradnictwem psychopedagogicznym, a także logopedią. Będzie przydatna również dla wszystkich, którzy mają do czynienia z dziećmi i młodzieżą z trudnościami w uczeniu się.

 

Spis treści:

1. Marta Bogdanowicz Specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu

2. Aneta R. Borkowska Neuropsychologiczne podłoże trudności w czytaniu i pisaniu

3. Grażyna Krasowicz-Kupis Dysleksja a rozwój mowy i języka

4. Katarzyna Gruszczyńska Czy warto oceniać funkcje wzrokowe w diagnozie dysleksji rozwojowej?

5. Katarzyna Rak Dysleksja i zdolności twórcze

6. Aneta R. Borkowska ADHD a dysleksja rozwojowa

7. Urszula Oszwa Przetwarzanie fonologiczne a rozumowanie matematyczne u dzieci

8. Marta Bogdanowicz Specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu – pomoc psychologiczna i pedagogiczna

Dane techniczne

format B5
objętość 152 strony
oprawa miękka
ISBN 83-7134-214-4


 

 

kupujesz wypełnij - formularz płacę

niezależnie od formy płatności

 

 

DANE DO PRZELEWU:
P.P.H.U Najbar Mirosław
ul.Batorego 24
43-100 Tychy
ING BANK ŚLĄSKI
92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990023 [zasłonięte] 247368


TEL     32 [zasłonięte] 93         32 [zasłonięte] 72