UWAGA! Jesteśmy polską firmą, sprzedawany towar znajduje się w naszych magazynach, jest wysyłany bezpośrednio z terenu Polski. Kupując u nas, kupujesz w polskiej firmie, otrzymujesz pełną gwarancję na sprzęt, możliwość wymiany i zwrotu
zgodnie z przepisami polskiego prawa. Kupując w zagranicznych firmach i otrzymując przesyłkę spoza terenu Polski, takie prawa nie przysługują.
U nas niezależnie od ilości zakupionych gier za przesyłkę zapłacisz tylko raz! Nie zawyżamy kosztów wysyłki.
Zapraszamy również do odbioru osobistego, przed tym prosimy o wcześniejszy kontakt.
Graj, oglądaj, zapisuj i archiwizuj — rozszerz możliwości swojego centrum rozrywki. Dysk twardy o wielości 60 GB pozwoli na zapisanie wielu gier, pobieraniu wersje demonstracyjnych, dodatków oraz wiele innych materiałów. To najłatwiejszy sposób na zwiększenie możliwości Twojej konsoli Xbox 360.
Dysk do konsoli Xbox 360 60GB
Dysk twardy stanowi najlepsze rozwiązanie dla wszystkich entuzjastów mediów cyfrowych grających na konsoli Xbox 360. To najlepsza opcja magazynowania dla konsoli Xbox 360. Możesz rozszerzyć możliwości wykorzystania konsoli za pomocą pobieranej zawartości. Zapisuj postępy w grach, profile graczy na Xbox LIVE, wersje demonstracyjne gier oraz samodzielnie utworzone ścieżki dźwiękowe z własnej kolekcji muzycznej.
Jest to dysk do konsoli FAT, nie pasuje do slim (do 2011 roku).
Oferowany sprzęt to towar używany/powystawowy. Wszystkie sprzedawane przez nas produkty zostały sprawdzone, są całkowicie sprawne. Sprzęt może posiadać oznaki użytkowania, niewielkie ryski nie stanowiące dyskomfortu estetycznego, ponadto objęty jest gwarancją sprawności.
(kliknij, aby powiększyć)
Gwarancja towaru
Wszystkie produkty używane/powystawowe w tym sprzęt i akcesoria zostały sprawdzone pod względem technicznym i wizualnym. Produkty są całkowicie sprawne, dbamy o jak najlepszy stan naszych produktów. Dodatkowo sprzęt objęty jest gwarancją obowiązującą przez 12 miesięcy od dnia zakupu. Jest to pełna, pisemna gwarancja sprzętu door to door, w przypadku usterki zabierzemy sprzęt od Ciebie, zdiagnozujemy i w zależności od złożoności problemu - oddamy naprawiony, zaproponujemy taki sam lub zwrócimy Ci pieniądze.