Skąd będę wiedział, że muszę odnowić licencję?
Użytkownik korzystający zusługi Office 365 może odnowić swoją subskrypcję w dowolnym momencie, przy czym przed jej wygaśnięciem otrzyma z odpowiednim wyprzedzeniem kilka powiadomień:
30 dni przed wygaśnięciem Wiadomość od firmy Microsoft zatytułowana „Odnawianie subskrypcji” | 15 dni przed wygaśnięciem Powiadomienie „Odnawianie subskrypcji” w aplikacjach pakietu Office | Po wygaśnięciu Wiadomość od firmy Microsoft zatytułowana „Odnawianie subskrypcji” |
W jaki sposób mogę odnowić subskrypcję?
To proste! Subskrypcję Office 365 można odnowić w dowolnym terminie. Użytkownik musi jedynie wykonać 4 proste czynności:
1. Zakupić usługę Office 365.
2. Odwiedzić witrynę Office.com/setup.
3. Wprowadzić klucz produktu.
4. Zalogować się przy użyciu konta Microsoft, za pomocą którego aktywował pierwotną subskrypcję na usługę Office 365.
Co się stanie z dokumentami po wygaśnięciu subskrypcji?
1. Użytkownik, który zrezygnuje z odnowienia subskrypcji, będzie miał nadal dostęp do dokumentów pakietu Office znajdujących się na jego komputerze PC/Mac lub przechowywanych w trybie online (tzn. będzie je mógł wyświetlać i drukować). Pozostałe funkcje pakietu Office — takie jak tworzenie nowych dokumentów czy edycja dotychczasowych - pozostaną wyłączone do momentu ponownego aktywowania subskrypcji
2. Użytkownik otrzyma od firmy Microsoft powiadomienie o wygaśnięciu subskrypcji na usługę Office 365 i zmniejszeniu dostępnej przestrzeni dyskowej na serwerach z 10 000 GB do 15 GB
3. Użytkownik będzie mógł nadal logować się do usługi oraz wyświetlać i pobierać wszystkie dokumenty przechowywane w trybie online, nawet jeśli objętość przechowywanych danych przekroczy limit bezpłatnej przestrzeni dyskowej wynoszący 15 GB