Części komputerowe
Kontakt
|
Kontakt: |
WEZO serwis sklep
al. Grunwaldzka 42
80-241 Gdańsk
NIP: 957[zasłonięte]054-41
email: [zasłonięte]@wezo.pl
tel. 660 [zasłonięte] 180 pon-pt (11-17) |
|
|
Konto
|
|
Citibank Handlowy |
Wezo |
87 1030 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0190930 [zasłonięte] 004793 |
W tytule proszę koniecznie podać numer aukcji i NICK (login) allegro z jakiego został dokonany zakup |
|
|
|
|
|
Dysk Hitachi 5K320-[zasłonięte] 160GB SATA uszkodzony |
|
Opis |
Uszkodzony dysk twardy nie znam przyczyny uszkodzenia, po zakupie nie ma możliwości zwrotu, proszę o przemyślany zakup.
Prowadzimy również SERWIS / NAPRAWA NOTEBOOKÓW / LAPTOPÓW istnieje możliwość zamontowania zakupionego podzespołu w naszym serwisie.
Godziny pracy;
pon-pt; 10-19
sob 10-15
Serwis działa również wysyłkowo. Można zamówić kuriera, odbierzemy sprzęt do naprawy firmą DHL naprawimy i odeślemy pod wskazany adres.
O warunki naprawy proszę pytać mailowo lub telefonicznie.
Uprzejmie informujemy że zgodnie z ustawą o sprzedaży internetowej mają państwo 10 dni na zwrot towaru w razie jakiś zastrzeżeń, po tym terminie brak gwarancji.
Gwarancja: m-cy |
dane techniczne: |
| producent | Hitachi
| model: | 5K320-160
| pojemność GB: | 160
| prędkość obrotowa: | 5400
| cache: | 8MB
| stan techniczny: | uszkodzony
| objawy: | niewidoczny w systemie
|
| | | |
Uwagi |
|
Informacje na temat wysyłki |
Proszę pamiętać o doliczeniu kosztów wysyłki do ceny zakupionych przedmiotów
Wysyłka firmą kurierską DHL.
- Przedpłata na konto - 12 zł
- Pobranie (płatne przy odbiorze) - 20 zł
Przesyłka kurierska to:
- dostawa na następny dzień po nadaniu
- przesyłka jest ubezpieczona
- praktycznie zerowe prawdopodobieństwo zaginięcia paczki
Wysyłka Pocztą Polską
- Przedpłata na konto paczka priorytetowa - zł
- Przedpłata na konto list polecony priorytetowy - zł
- Pobranie paczka (płatne przy odbiorze) priorytet - zł
|
|