Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Dysfunkcjonalne zachowania pracowników

17-05-2014, 19:51
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 33 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4250858294
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 1   
Koniec: 16-06-2014 19:41:16

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Dysfunkcjonalne zachowania pracowników
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]64151
Wymiar: 16.0x23.0cm
Nr wydania: 1
Seria: -
Ilość stron: 144
Ocena: -
Waga: 0,23 kg
Indeks: 549[zasłonięte]01644KS
Rok wydania: 2011
Wydawca: Difin
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa
Autor: Wachowiak Joanna

Opis książki


Dlaczego pracownicy działają na szkodę pracodawcy? Dlaczego kradną, dokonują aktów sabotażu, wandalizmu, prześladują współpracowników, wrogo i cynicznie odnoszą się do klientów, świadczą pracę niskiej jakości? Przedmiotem zainteresowania niniejszej publikacji są właśnie tego rodzaju zachowania, określane mianem dysfunkcjonalnych, i czynniki, które sprzyjają ich występowaniu. Rzadko kiedy te zachowania wynikają wyłącznie z tego, że firmie trafiło się „złe ziarno” w postaci jednostek o określonych cechach. Ich czynniki osobowościowe nabierają znaczenia dopiero w połączeniu z warunkami, jakie stworzono zatrudnionym, sposobem w jaki postrzega się ich i traktuje. Paradoksalnie więc, często organizacja przyczynia się do występowania rozmaitych zachowań i zjawisk niepożądanych dla niej, sprzecznych z jej celami lub wręcz uniemożliwiających ich realizację. Celem niniejszej publikacji jest prezentacja ustaleń definicyjnych odnośnie opisywanych zjawisk, ich mechanizmów oraz przyczyn. Wskazano sposoby zapobiegania, wymieniono także działania, które organizacja powinna podjąć w przypadku, gdy zachowanie szkodliwe już wystąpi.
Zobacz także...