WYSYŁKA DZISIAJ !!!
CODZIENNIE W DNI ROBOCZE
WYSTARCZY DO GODZ. 13.00 wysłać do nas:
1) deklarację odbioru przesyłki "za pobraniem" lub 2) skan przelewu albo 3) wpłacić za pośrednictwem "Płacę z Allegro"
WPŁYW DYSFUNKCJI NARZĄDU WZROKU NA WYBRANE ASPEKTY ROZWOJU SOMATYCZNEGO I MOTORYCZNEGO DZIECI I MŁODZIEŻY
Krystyna Gawlik
Stan książki: NOWA
Wydawnictwo: AWF Katowice
Stron: 184
Okładka: miękka
Nakład: 150 egzemplarzy
Spis treści:
1. TEORETYCZNE PODSTAWY PROBLEMATYKI BADAWCZEJ.....5
1.1. Postrzeganie pozawzrokowe podstawą funkcjonowania dziecka niewidomego..................................................................5
1.2. Rozwój somatyczny i motoryczny osób niewidomych...............10
1.3. Wspomaganie rozwoju ruchowego dziecka niewidomego........21
2. CEL PRACY, PYTANIA I HIPOTEZY BADAWCZE.......................33
3. MATERIAŁ I METODA BADAŃ......................................................37
3.1. Charakterystyka badanych.......................................................37
3.2. Metoda i narzędzia badawcze oraz organizacja badań............41
3.3. Metody analizy statystycznej....................................................47
4. WYNIKI BADAŃ..............................................................................51
4.1. Poziom wybranych parametrów somatycznych i motorycznych dzieci i młodzieży z całkowitą dysfunkcją narządu wzroku na tle widzących rówieśników.............................................................51
4.2. Zmienność ontogenetyczna wybranych komponentów somatycznych i motorycznych dzieci i młodzieży z całkowitą dysfunkcją narządu wzroku.......................................................76
4.3. Koordynacyjne zdolności motoryczne uczniów z dysfunkcją hirudina narządu wzroku w świetle ukierunkowanej stymulacji ..........100
5. DYSKUSJA...................................................................................107
5.1. Kinetyka i dynamika rozwoju somatycznego i motorycznego dzieci i młodzieży z całkowitą dysfunkcją narządu wzroku
w wieku od 10 do18 lat............................................................107
5.2. Wpływ ukierunkowanej stymulacji na koordynacyjne zdolności motoryczne uczniów z dysfunkcją narządu wzroku.................129
6. WNIOSKI.......................................................................................137
7. IMPLIKACJE PEDAGOGICZNE...................................................139
8. PIŚMIENNICTWO..........................................................................145
9. STRESZCZENIE............................................................................159
10. SUMMARY..................................................................................163
ANEKS..............................................................................................167
CHCESZ PRZED ZAKUPEM ZAPOZNAĆ SIĘ Z OFEROWANĄ KSIĄŻKĄ
NAPISZ DO NAS MAILA, A OTRZYMASZ
DARMOWY FRAGMENT!!!
ZAPRASZAMY NA INNE NASZE AUKCJE !!!
|