WYSYŁKA DZISIAJ !!!
CODZIENNIE W DNI ROBOCZE
WYSTARCZY DO GODZ. 13.00 wysłać do nas:
1) deklarację odbioru przesyłki "za pobraniem" lub 2) skan przelewu albo 3) wpłacić za pośrednictwem "Płacę z Allegro"
WPŁYW DYSFUNKCJI NARZĄDU WZROKU NA WYBRANE ASPEKTY ROZWOJU SOMATYCZNEGO I MOTORYCZNEGO DZIECI I MŁODZIEŻY
Krystyna Gawlik
Stan książki: NOWA Wydawnictwo: AWF Katowice Stron: 184 Okładka: miękka Nakład: 150 egzemplarzy Spis treści:
1. TEORETYCZNE PODSTAWY PROBLEMATYKI BADAWCZEJ.....5 1.1. Postrzeganie pozawzrokowe podstawą funkcjonowania dziecka niewidomego..................................................................5 1.2. Rozwój somatyczny i motoryczny osób niewidomych...............10 1.3. Wspomaganie rozwoju ruchowego dziecka niewidomego........21 2. CEL PRACY, PYTANIA I HIPOTEZY BADAWCZE.......................33 3. MATERIAŁ I METODA BADAŃ......................................................37 3.1. Charakterystyka badanych.......................................................37 3.2. Metoda i narzędzia badawcze oraz organizacja badań............41 3.3. Metody analizy statystycznej....................................................47 4. WYNIKI BADAŃ..............................................................................51 4.1. Poziom wybranych parametrów somatycznych i motorycznych dzieci i młodzieży z całkowitą dysfunkcją narządu wzroku na tle widzących rówieśników.............................................................51 4.2. Zmienność ontogenetyczna wybranych komponentów somatycznych i motorycznych dzieci i młodzieży z całkowitą dysfunkcją narządu wzroku.......................................................76 4.3. Koordynacyjne zdolności motoryczne uczniów z dysfunkcją hirudina narządu wzroku w świetle ukierunkowanej stymulacji ..........100 5. DYSKUSJA...................................................................................107 5.1. Kinetyka i dynamika rozwoju somatycznego i motorycznego dzieci i młodzieży z całkowitą dysfunkcją narządu wzroku w wieku od 10 do18 lat............................................................107 5.2. Wpływ ukierunkowanej stymulacji na koordynacyjne zdolności motoryczne uczniów z dysfunkcją narządu wzroku.................129 6. WNIOSKI.......................................................................................137 7. IMPLIKACJE PEDAGOGICZNE...................................................139 8. PIŚMIENNICTWO..........................................................................145 9. STRESZCZENIE............................................................................159 10. SUMMARY..................................................................................163 ANEKS..............................................................................................167
CHCESZ PRZED ZAKUPEM ZAPOZNAĆ SIĘ Z OFEROWANĄ KSIĄŻKĄ NAPISZ DO NAS MAILA, A OTRZYMASZ DARMOWY FRAGMENT!!!
ZAPRASZAMY NA INNE NASZE AUKCJE !!!
|