Oferujemy napęd plecakowy Dynamic Sport - DynamicCmax na silniku Ciscomotors C-Max II z nowym koszem hybrydowym.
Jest to prawdopodobnie najlepszy w swojej klasie i najbardziej zaawansowany technologicznie silnik na swiatowym rynku który wyznacza nowe standardy w kategorii silników do napedów plecakowych.
Napęd wyposażony jest w silnik Ciscomotors C-Max ze starterem manualnym typu FASTSTART, przekładnią pasową, sprzęgłem odśrodkowym oraz wymuszonym chłodzeniem.
Juz nie musisz szarpać sie z pokonywaniem kompresji silnika przy rozruchu co prowadzi do czestych awarii startera manualnego oraz zrywania się linki startera.
System FASTSTART sprawia że rozruch jest bardzo łatwy.
Wyciągasz linke rozrusznika jedną ręką a mechanizm przekazuje nagromadzona energie w nakręcanej sprężynie w odpowienim momencie powodując odpalenie silnika.
Przekladnia pasowa wraz ze sprzęgłem odśrodkowym dzieki swojej prostocie działa niezawodnie. Zadnych wycieków oleju i innych uszkodzeń charakterystycznych dla napedów ze sprzęgłem odśrodkowym zaopatrzonych w przekładnie zębatą.
Wymuszone chłodzenie głowicy i cylindra gwarantuje stabilizacje termiczną silnika nawet przy lotach w upalne dni.
PONADTO!!
Silnik ten posiada rozwiązanie stosowane od dawna w silnikach sportowych motocyklowych w postaci wałka wyważającego (przeciwwagi) napędzanego z wału korbowego.
Rozwiazanie to eliminuje drgania generowane przez uklad korbowodowo-tłokowy.
Silnik podczas pracy pracuje niemal bez jakichkolwiek wibracji...
Starter ręczny typu Faststart – po prostu wyciagamy plynnym ruchem linkę startera a mechanizm niweluje efekt pokonywania kompresji silnika.
Śmigło węglowe 120 , 125 lub 130cm .
Dostępny w dwóch wersjach kosza: z koszem jedno lub dwupierscieniowym.
Teraz takze z koszem hybrydowym ktory posiada szczątkowy drugi pierścień wzmacniajacy i usztywniający w duzym stopniu całą konstrukcję.
Kosz wykonany jest ze stopu Al-Ti z profili opływowych o przekroju eliptycznym.
Jako jedyni w Polsce produkujemy kosze do napędów plecakowych w takiej technologii.
Napęd montowany jest również na wyporach ruchomych ( oba systemy w ramie silnika wystepuja seryjnie)
Zbiornik paliwa 13,5 l.
Manetka jest na życzenie wyposażona w zintegrowany obrotomierz.
Na zyczenie montujemy także czujnik EGT .
Dane techniczne silnika:
Chlodzenie – wymuszone + strumień odśmigłowy
Cylinder: Aluminium- Nicasil
Średnica/skok : 65 x 53 mm
Pojemność : 175 cc
Stopień sprężania : 12:1
Zasilanie : zawór dolotowy
Gażnik : Walbro WB 37C
Moc max : 20 KW / 8000 rpm
Moment obrotowy : 22 Nm przy 7700 obr/min
Max obroty: 8100 obr/min
Zapłon : Elektroniczny indukcyjny
STARTER : Manualny typu Faststart
Sprzęgło : Automatyczne suche
Przekładnia : Pasek 508 PV-12G
Stopień redukcji : 1/2,6 (Opcjonalnie - 1/2,8 1/3)
Zawieszenie : 4 Silent-Block radial
Paliwo : R.O.N. 95 + 2% oleju syntetycznego 2T
|
|
Naped zaopatrzony jest w uprząż Dynamic Sport Universal z dolnymi wyporami ze stali nierdzewnej lub z wyporami ruchomymi.
Wyprowadzenie chwytu rozrusznika powyżej ramy pozwala na bezproblemowe uruchamianie w czasie lotu.
Masa pustego napędu wraz z uprzężą – 24 kg
Gwarancja 2 lata.
W cenie zakupu licytujesz naped plecakowy z koszem 1 lub 2 pierścieniowym ze śmigłem 120 lub 125 lub 130 cm oraz podwieszeniem typu wypory stałe lub ruchome aktywne - do wyboru.
UWAGA!!CENA BRUTTO - zawiera 23% podatek VAT - WYSTAWIAMY FAKTURY VAT!!!