Zestaw DYNAMAT Xtreme Door kit
;
1 kpl = 4 maty 91,4 x 30,5 cm
Wysyłka i wałek do montażu mat GRATIS !
Maty z nowej czarnej serii. Nie są to stare srebrne maty.
Xtreme Door Kit to opatentowany środek na bazie elastomerów, gumy butylowej i aluminium. Wielowarstwowa mata (każda warstwa wykonana z innego materiału) odznacza się bardzo dobrymi właściwościami wygłuszającymi. Jest lżejsza od Dynamat Original, ale czterokrotnie bardziej skuteczna. Podgrzewanie mat w trakcie montażu nie jest konieczne.
Powyżej porównanie skuteczności tłumienia mat butylowych i bitumicznych.
Posiadamy inne maty GMS, StP, APP, BOLL
Dynamat Xtreme to opatentowana mata akustyczna na bazie elastomerów, gumy butylowej i aluminium. Wielowarstwowa mata (każda warstwa wykonana z innego materiału) charakteryzuję się bardzo dobrymi właściwościami wygłuszającymi i akustycznymi. Jest lżejsza od mat bitumicznych, ale czterokrotnie bardziej skuteczna. Dzięki zastosowaniu aluminium nadaje się do nakładania na powierzchnie ognioochronne, które mogą nagrzewać się do wysokich temperatur. Samoprzylepna mata wyciszająca pozwala otrzymać wyraźny, energiczny bas bez brzęczenia karoserii bagażnika. Wyklejając spód, ścianki boczne oraz klapę bagażnika otrzymujemy sztywną konstrukcję, dzięki której otrzymujemy wyższy poziom SPL. Podgrzewanie mat w trakcie montażu nie jest konieczne.
Waga: 2.20kg/m2
Współczynnik stratnośći akustycznej @ 200 Hz:
- 0.081 @ (-10C)
- 0.240 @ (+0C)
- 0.257 @ (+10C)
- 0.417 @ (+20C)
- 0.259 @ (+30C)
- 0.194 @ (+40C)
- 0.140 @ (+50C)
- 0.094 @ (+60C)
Optymalny zakres temperautr: -10°C to +60°C
Wytrzymałość temperaturowa:-54°C to +149°C
Zastosowanie:
Do wytłumiania rezonansów niskich częstotliwości elementów metalowych, drzwi, podłogi, bagażnika, nadkoli, przegrody czołowej.Najlepsze efekty uzyskać można stosując go w połączeniu z piankami polimerowo-butylowymi typu GMS-02, GMS-012, GMS-022, GMS-01 tworząc dwuwarstwową barierę tłumiąco-absorbcyjną
1 krok
Zdejmujemy plastikową tapicerkę drzwi. Należy uważać przy odpinaniu spinek i zatrzasków.
2 krok
Odkręcamy oryginalny głośnik. Jeżeli głośnik zespolony jest z plastikowym dystansem, warto wymienić go na dystans z mdfu przy wymianie głośników.
3 krok
Odklejamy folię lub piankę, która zakrywała otwory technologiczne. Następnie odtłuszczamy blachę (rozpuszczalnik, benzyna). Warto przesmarować mechanizmy w drzwiach.
4 krok
Wyklejamy wewnętrzną blachę za głośnikiem. Matę można włożyć poprzez duże otwory technologiczne lub poprzez szparę pomiędzy blachą a szybą.
5 krok
Przycinamy matę nożyczkami lub nożykiem wysuwanym do kształtu drzwi.
6 krok
Odwzorowujemy kształt blachy matą wygłuszającą butylową. Maty bitumiczne trzeba podgrzewać, natomiast maty wykonane z gumy butylowej nie wymagają podgrzewania. Ważne jest aby dokładnie wygnieść maty do kształtu blachy, nie zostawiając powietrza pod matą.
7 krok
Zaklejamy szczelnie wszystkie otwory w drzwiach, tworząc komorę zamkniętą. Tylko duże maty z alubutylu pozwolą dokładnie wyciszyć drzwi. Maty bitumiczne nawet 50x50 cm są za małe i zbyt sztywne.
8 krok
Naklejamy piankę wygłuszającą np GMS-02 lub piankę kauczukową na plastikowy boczek drzwi. Pianka zapobiega trzeszczeniu plastiku i redukuję szumy.
Montaż:
-
Powierzchnię należy oczyścić i odtłuścić
-
Wyciąć odpowiedni kawałek maty
-
Zerwać folię zabezpieczającą klej i przycisnąć do wygłuszanej powierzchni.
Przykładowa ilość mat potrzebna do wygłuszenia samochodu:
- Drzwi - 4-5 sztuk
- Podłoga od 10 do 15 sztuk
- Dach od 4 do 6 sztuk
- Bagażnik z nadkolami - 7 do 15 sztuk
Mogą Państwo liczyć także na indywidualne fachowe porady w dziedzinie wygłuszeń i car audio.
W ofercie pianki firmy GMS - nie chłoną wody, skuteczniejsze od filcu oraz poliuretanu
POSIADAMY W OFERCIE GŁOŚNIKI I AKCESORIA CAR AUDIO