Informacja
Kiedy kupujesz więcej produktów, wyślij nam maila, my dopasujemy cenę do twojego zamówienia. Nasza firma znajduje się w Warszawie. Produkty, które Państwo u nas kupią wysyłane są z Warszawy Istnieje również możliwość odbioru osobistego - proszę nas wówczas poinformować o tym.
Oferta Dyfuzor SOFTBOX nadmuchiwany
Dyfuzor SOFTBOX nadmuchiwany
Koszty dostawy:
- Poczta Polska 11.00 zł brutto
- DPD 15.00 zł brutto
- Siódemka 16.00 zł brutto
- Odbiór osobisty (czas realizacji 1 dzień) 0.00 zł brutto
- Poczta Polska Europa ~ 25.50 zł brutto
- Paczkomaty InPost (podaj nr paczkomatu) 9.00 zł brutto
- DPD Europa ~ 99.00 zł brutto
DYFUZOR NADMUCHIWANY DO LAMP SYSTEMOWYCH
Materiał: Tworzywo PCV
Dedykowany do: Uniwersalny
Typ mocowania: Uniwersalny
Wymiary rozpraszacza: 150mm x 220mm
Stan produktu: Fabrycznie nowy
Gwarancja: 12 m-cy
Oferowane przez nas dyfuzory umożliwiają równomierne rozproszenie światła z lampy błyskowej na całą fotografowaną scenę z użyciem obiektywów odpowiadających przedziałowi ogniskowej 15mm-200mm dla formatu 35mm.
Dyfuzor rozprasza światło, czyniąc je bardziej miękkim i naturalnym. Niweluje cienie i wyrównuje oświetlenie całej sceny. Ma mocowanie uniwersalne - elastyczną gumkę, umożliwiając używanie na praktycznie każdej lampie błyskowej dostępnej na rynku. Po spuszczeniu powietrza ma bardzo niewielkie wymiary i wagę, można go zabrać wszędzie. Konstrukcja typ softbox, dzięki większej powierzchni i zwartej budowie, pozwala na dużo lepsze rozproszenie oraz kontrolę nad światłem niż tradycyjne dyfuzory.
Dzięki uniwersalnemu mocowaniu - pasuje do większości lamp błyskowych:
- Canon: 580EX, 580EX II 550Ex , 540EZ, 430EZ, 420EZ , 430EX, 420EX, 380EX, 520EX ,300TL
Nikon: SB24, SB25, SB26, SB28, SB28DX, SB50DX, SB80DX, SB800, SB600, SB900 Minolta: 5600HS, 5600HS(D), 3600HS(D), 3500xi, 5400HS, 5400xi, 5200i Sigma: Sigma 500 Series Sigma EF-500DG, EF-500DG Super EF-530DG EF-530DG Super Sigma EF-500 DG II, EF-500 Super II Contax: TLA 280, TLA 360 Metz: 40-MZ-2, 44 AF-4, 40 AF-4M, 54 MZ-3 , 44MZ-2, 54 AF-1C, 54 AF 1N, 44 AF-4C, 44 AF 4N, 54 AF-4i, 54 MZ-4, 40 MZ-3i , 54 MZ3, 54 MZ 4, 36AF Metz: 45 CT-1, 45 CT-3, 45 CT-4, 45 CT-5, 45 CL-1, 45 CL-3, 45 CL-3 Sony: HVL-F32x, HVL-F1000 Olympus: FL40,FL50, G40, FL36 Soligor: TIF 380, DG-420Z Sunpak: 2000DZ, 266D, 355AF, MZ440AF, PZ5000AF Vivitar: 2500, 273, 3500, 5200, 550 FD, 728AF, 836, 840AF, 850AF, DF200 Achiever: 260AF, 260T, 630, 828, 828TW,TZ250 Cobra: 480AF, Auto280 Nissin: 360TW, 360TXP, PZ400-c-n-m Promaster: FT-1700, FTD5700, FTD6500,FTD7000M Pheonix: 80DZA,82ZBDA, D79-BZS, ZB1-92N Pentax: 330FTZ, AF500FTZ
i innych.
Poniżej prezentujemy schemat działania oraz przykładowe zdjęcia wykonane za pomocą dyfuzora marki JJC:
Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne (opisy) nie zawierają braków lub błędów. Ponieważ ew. błędne opisy nie mogą jednak być podstawą do roszczeń, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt ze sprzedawcą przed podjęciem decyzji o zakupie.
Polecam również inne moje aukcje: |
Warunki ogólne
Warunki reklamacji i zwrotów:
- 1. Wszystkie produkty oferowane na Allegro pod nikiem www_fotostyle_pl są fabrycznie nowe wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski poprzez oficjalną dystrybucję poszczególnych producentów.
- 2. Produkty posiadają gwarancję producenta importera lub sprzedawcy obowiązującą na terytorium Polski. Warunki realizacji gwarancji są określane przez gwaranta w sposób zwyczajowo przyjęty. Zazwyczaj okres gwarancji wynosi 12 miesięcy a wszelkie ewentualne odstępstwa (wydłużenia/skrócenia okresu gwarancyjnego) od tej reguły są zaznaczone w opisie produktu.
- 3. W okresie 10 dni od dostarczenia towaru zakupionego na odległość konsumentowi przysługuje prawo do jego zwrotu bez podania przyczyny zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów (...) zwane dalej zwrotem konsumenckim.
- 4. W ramach odstąpienia od umowy wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość ( zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów (...) konsument odstępuje od umowy wyłącznie poprzez złożenie sprzedawcy oświadczenia na piśmie w terminie do 10 dni od daty odbioru przesyłki z przedmiotowym zamówieniem.
- 5. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty wyłącznie gdy będzie odesłany w oryginalnym nieuszkodzonym opakowaniu z jego kompletną pierwotną zawartością (urządzenie wszelkie inne dołączone urządzenia i akcesoria instrukcje gwarancja dowód zakupu itp.).
- 6. Produkt podlegający zwrotowi nie może być używany. Zwrot nie zostanie przyjęty jeśli zwracany produkt będzie uszkodzony fizycznie lub jeśli będzie nosił jakiekolwiek ślady użytkowania.
- 7. Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać na adres sklepu.
- 8. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem!
- 9. W przypadku niedopełnienia przez kupującego łącznie warunków zawartych w pkt. 3 - 7
włącznie zastrzegamy sobie prawo nie przyjęcia przesyłki zwrotnej lub zarzutu bezskuteczności wobec odstąpienia od umowy.
- 10. Sprzedawca ma 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o którym mowa w pkt. 4. na ustosunkowanie się do zawartej w nim treści. Po upływie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia, o którym mowa w pkt. 4., zwrot uważa się za rozpatrzony pozytywnie chyba że sprzedawca ustosunkował się do treści przedmiotowego oświadczenia przed upływem tego terminu.
- 11. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia oświadczenia o którym mowa w pkt. 4. zwrot kwoty przedmiotu zamówienia następuje w terminie 14 dni na rachunek bankowy podany przez konsumenta.W przypadku darmowej wysyłki przy zakupie produktu - odliczane są koszty za dostawę.
- 12. Gwarancja oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
- 13. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy Klienta wszelkie koszty wyżej wymienionych procedur pokrywa Klient.
- 14. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do obciążenia Klienta wszelkimi kosztami jakie poniósł w związku z nieuzasadnioną reklamacją lub nieuzasadnionym zwrotem konsumenckim. W szczególności kosztami usług serwisowych diagnozowania przechowywania oraz spedycji przedmiotowych produktów.
|