Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Dydaktyka języka arabskiego

18-02-2014, 8:44
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 30 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 3898287944
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 1   
Koniec: 18-02-2014 08:45:30

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Anna 44[zasłonięte]445
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Dydaktyka języka arabskiego
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]31302
Wymiar: -
Nr wydania: -
Seria: -
Ilość stron: 222
Ocena: -
Waga: 0,34 kg
Indeks: 626[zasłonięte]01754KS
Rok wydania: 2013
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe UMK

Opis książki

Podtytuł: Teoria - praktyka - perspektywy
W 2011 roku Pracownia Języka i Kultury Arabskiej Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu obchodziła 10-lecie istnienia. Z wielką przyjemnością oddajemy w Państwa ręce wydany z tej okazji tom zbiór artykułów poświęconych teoretycznym i praktycznym aspektom nauczania języka arabskiego. Stanowi on w pewnym sensie kontynuację dyskusji rozpoczętej podczas sesji naukowej „Dydaktyka języka arabskiego. Teoria – praktyka – perspektywy”, zorganizowanej przez Pracownię w maju 2012 roku, której celem była wymiana doświadczeń i wyników badań naukowych w zakresie kierunków rozwoju współczesnej lingwistyki oraz jej odniesień do teorii i praktyki nauczania języka arabskiego, aktualnych tendencji w dydaktyce języków obcych, szczególnie języka arabskiego, a także interdyscyplinarności w edukacji obcojęzycznej. Nasi referenci – badacze ze wszystkich działających w Polsce arabistycznych ośrodków glottodydaktycznych – przyjęli także zaproszenie do podzielenia się swoimi refleksjami, wiedzą i doświadczeniami na łamach niniejszej publikacji.
Zobacz także...