Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Dydaktyka dziennikarstwa. Opinie i postulaty

23-02-2015, 15:26
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29.99 zł     
Użytkownik Sanarksiegarnia
numer aukcji: 5024872885
Miejscowość SANOK
Wyświetleń: 1   
Koniec: 23-02-2015 14:29:42

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

e-mail: [zasłonięte]@gmail.com
tel: 510 [zasłonięte] 753









Stron: 368
Format: 14.5x21 cm
Rok wydania: 2011
Oprawa: oprawa broszurowa



Dydaktyka dziennikarstwa. Opinie i postulaty


Sławomir Gawroński

Prezentowana publikacja powinna stanowić interesujące źródło informacji, refleksji i wskazówek dla nauczycieli akademickich zawodowo związanych z kierunkiem dziennikarstwo i komunikacja społeczna, a zwłaszcza dla osób merytorycznie i administracyjnie odpowiedzialnych za budowanie oferty rekrutacyjnej, kształtowanie planów i programów kształcenia w zakresie studiów dziennikarskich w grupie kilkudziesięciu już szkół wyższych realizujących studia dziennikarskie na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna oraz na specjalnościach dziennikarskich prowadzonych na innych kierunkach.
Spis treści
Część I. Kształcenie specjalistyczne dziennikarzy

Specjalizacja jako standard profesjonalizmu w kształceniu dziennikarzy. Analiza na przykładzie dziennikarstwa sportowego
Dziennikarstwo specjalistyczne czy multimedialne - kilka uwag na temat współczesnego kształcenia dziennikarzy
Poszukiwanie złotego środka pomiędzy kreacją a warsztatem graficznym w nauczaniu projektowania graficznego na potrzeby mediów
Metodyka kształcenia na uczelniach artystycznych i możliwości jej zastosowania w procesie kształcenia dziennikarzy w zakresie fotografii
Kształcenie grafików komputerowych na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna
Kształcenie dziennikarzy muzycznych w Polsce
Część II. Metodyka i treści kształcenia
Mentoring - inspiracja, motywacja. Praktyczne aspekty kształcenia dziennikarzy - o niezbędnych kompetencjach i mapie kontekstów
Filozofia jako przedmiot wykładowy na kierunkach dziennikarskich
O nauczaniu prawa studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej
Edukacja prawna dziennikarzy
Błędy językowo-stylistyczne w pisemnych wypowiedziach studentów dziennikarstwa Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
Część III. Studenci dziennikarstwa a wyzwania rynku pracy
Różnorodne formy zatrudniania dziennikarza
Studenci i absolwenci dziennikarstwa WSIiZ w Rzeszowie wobec wyzwań rynku pracy
System kształcenia dziennikarzy a media regionalne. Absolwent studiów dziennikarskich na rynku pracy
Między dziennikarstwem a reklamą
Część IV. Kształcenie dziennikarzy - doświadczenia jednostek akademickich
Od teologii środków społecznego przekazu do dziennikarstwa i komunikacji społecznej. Studia dziennikarskie na UKSW w Warszawie - historia i teraźniejszość
Kierunek dziennikarstwo i komunikacja społeczna na Uniwersytecie Łódzkim (komunikat)
Specyfikacja edukacji dziennikarskiej w programie, doświadczeniu i praktyce Warszawskiej Wyższej Szkoły Humanistycznej im. Bolesława Prusa