| Autor: Inder Sidhu Wydawca: MT Biznes Rok wydania: 2011 Okładka: twarda Wymiary: 158 x 233 Ilość stron: 220 ISBN:[zasłonięte]978-8346-011-5 Cena detaliczna: 59,90
| Opis:W ciągu ostatnich siedmiu lat, w czasach wyjątkowej niestabilności światowej gospodarki, firma Cisco podwoiła przychody, potroiła zyski i czterokrotnie zwiększyła dochody na każdej akcji. Jak? Podążając jednocześnie dwiema drogami. Kiedy przedsiębiorstwa muszą podjąć kluczowe strategiczne decyzje, często wybierają jedną metodę postępowania i zaniedbują inną. Koncentrują się na innowacjach i nowych operacjach kosztem istniejących, fundamentalnych przedsięwzięć – i na odwrót. Tym samym nieustannie zmagają się z przeciwnościami. W Cisco panuje inne przekonanie: lepiej jest podążać jednocześnie dwiema drogami.
Filozofia dwóch dróg polega na dostrzeganiu w każdej decyzji otwierającej się możliwości, a nie wyrzeczenia. Na unikaniu błędnych wyborów, zmniejszanych oczekiwań i osłabiających kompromisów. Oznacza wynajdywanie sposobów na odnoszenie korzyści z jednej opcji przy równoczesnym wzmacnianiu drugiej.
Inder Sidhu wyjaśnia, dlaczego w dzisiejszych czasach „dwie drogi” stanowią najlepszą strategię. Sięga do bezcennych autorskich przemyśleń spółki Cisco i doświadczeń takich przedsiębiorstw jak Procter & Gamble, Whirlpool czy Harley-Davidson, dzięki czemu przedstawia kompletny plan, jak podążyć „dwiema drogami” także w twojej firmie.
Odnieś sukces, obierając dwie drogi! • Wprowadzanie pewnych oraz rewolucyjnych innowacji • Sięganie do istniejących oraz nowych modeli biznesowych • Wkraczanie na ugruntowane rynki oraz rynki wschodzące • Robienie tego, co należy, oraz tego, co ma znaczenie • Optymalizacja oraz przekształcanie produktów • Zadowoleni klienci oraz usatysfakcjonowani partnerzy • Nadzwyczajni pracownicy oraz zwycięskie zespoły • Autorytatywne przywództwo oraz demokratyczne podejmowanie decyzji |
|
|