Po
zakupie klient otrzymuje wiadomość z podsumowaniem zakupu/ów: ilość
produktów,cenę produktów,koszt przesyłki,dane do
przelewu.
Dodatkowo w wiadomości przesyłamy link do
strony
"STATUSU REALIZACJI
TRANSAKCJI"
Klient ma możliwość z własnego komputera sprawdzania na bieżącą na
jakim etapie jest realizowane jego zamówienie,np.:kiedy nastąpiła
wpłata,kiedy wysłano przesyłkę.
Wszystko przedstawione w bardzo czytelny
sposób.
Na
każdym etapie transakcji klient jest informowany wiadomością e-mail o
aktualnych zdarzeniach związanych z jego
zamówieniem.
Jeżeli przesyłka zostanie nadana klient otrzymuje wiadomość z
numerem przesyłki oraz linkiem do strony śledzenia
paczki (opcja nie dotyczy listów
poleconych)
ZWROTY
Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu towaru bez
podania przyczyny w ciągu 10 dni od jego otrzymania,pod warunkiem,że
zwracany towar jest:nieużywany, nienaruszony,w oryginalnym
opakowaniu.
Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa
kupujący.
REKLAMACJE
W
przypadku reklamacji kupujący odsyła towar na własny
koszt.
W
przypadku zwrotu pieniędzy,nie zwracamy kosztów
przesyłki.
WARUNKI
REKLAMACJI
Warunkiem uznania reklamacji
jest
protokół szkody
wypisany przy
kurierze.Prosimy w obecności kuriera o sprawdzenie opakowania oraz
zawartości przesyłki.W przypadku braku protokołu szkody nie uznamy
reklamacji.