Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

dvdmaxpl PSYCHOLOGIA PRZYWÓDZTWA (KSIĄŻKA)

03-02-2014, 5:33
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 43.86 zł     
Użytkownik dvdmaxpl
numer aukcji: 3854862906
Miejscowość KONIN
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 5   
Koniec: 03-02-2014 05:41:27

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

strona o mnieinne aukcjedodaj do ulubionych sprzedawców
art181436
Psychologia przywództwa [KSIĄŻKA]
Harry Levinson on the Psychology of Leadership
KSIĄŻKA
seria:
produktnalezydoseriiVIPVIP
autor:
Harry Levinson
tłumacznenie:
Małgorzata Głogowska
wydawca:
OnePress
Opis

Artykuły, które przetrwały próbę czasu



  • Zarządzanie przez czyjeś cele?

  • Menedżerowie w średnim wieku

  • Nierozsądne nastawienie do motywacji


Techniki motywacji rekomendowane przez ekspertów jako znakomite i skuteczne często czynią więcej złego niż dobrego. Mierzenie celów tylko dlatego, że da się je zmierzyć, doprowadza do absurdów. Młodzi pracownicy odchodzą, kiedy orientują się, że obiecywane im wielkie możliwości nie istnieją. Motywujące opisy stanowisk są sztuczne i nieprzekonujące. Spotkania, które mają stymulować pracę zespołową, wywołują agresywną grę indywidualnych ambicji. Zarządzanie stało się odhumanizowaną inżynierią przemysłową.


Harry Levinson zadaje drażliwe pytania, których wielu menedżerów wolałoby uniknąć.

  • Co stało się z prawdziwymi potrzebami pracowników?

  • Dlaczego ludzie rezygnują z zaangażowania w pracę i choć pozostają w firmie, przestają się w niej realizować?

  • Czemu tak wielu zarządzających wciąż zakłada, że nikt oprócz nich nie ma prawa wychodzić z inicjatywą?

  • Co naprawdę przeszkadza pracownikom w podnoszeniu kwalifikacji?

  • Jak samoocena pracownika ma się do jego oceny w oczach przełożonych?

  • Jaki poziom rywalizacji w miejscu pracy nie jest toksyczny?


Nie wierz w iluzje.

Popularne teorie zarządzania odarte ze złudzeń.

stan produktu:
Produkt ORYGINALNY. Książka zupełnie nowa.
dział:
KSIĄŻKA
ilość nośników:
[1xKSIĄŻKA]
okładka:
twarda
wymiary:
A5
ilość stron:
256
EAN:
978[zasłonięte][zasłonięte]46090
ISBN:
978-83-[zasłonięte]-0905-5
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA! Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego.