Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

dvdmaxpl JAK MÓWIĆ, ŻEBY NAS SŁUCHALI Sonya Hamlin

24-01-2012, 7:27
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35.90 zł     
Użytkownik dvdmaxpl
numer aukcji: 2010100603
Miejscowość KONIN
Wyświetleń: 12   
Koniec: 19-01-2012 17:28:16
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wladca Pierscieni Louis de Funes Gwiezdne Wojny Matrix Star Trek Obcy Disney DVD Barbie Wydania Kolekcjonerskie Stare Kino Emmanuelle Harry Potter Rodzina Soprano ER - Ostry Dyzur American Pie
Dodaj mnie do ulubionych sprzedajacych

Jak Mówić, Żeby Nas Słuchali - Sonya Hamlin [KSIĄŻKA]

How to Talk So People Listen: Connecting Today's Workplace
autor: Sonya Hamlin
okładka: całopapierowa
ilość stron: 340
ISBN: [zasłonięte]978-8310-181-2
tłumacznenie: SYLWIA JAŚKIEWICZ-BUDEK
wymiary: 150 x 225 mm

Lektura obowiązkowa dla każdego menedżera, który wie, że nadmiar kanałów komunikacyjnych utrudnia bycie słyszanym i dlatego trzeba mówić wyraźnie i przekonująco.

Mimo że nowoczesna technologia zdominowała nasze życie zawodowe, w interesach nadal kluczowe pozostają bezpośrednia komunikacja i osobiste spotkania. Autorka wnikliwie analizuje najczęstsze problemy związane z porozumiewaniem się w miejscu pracy i podpowiada, jak sobie z nimi radzić. Z książki tej dowiesz się m.in., jak:

- wygłaszać prezentacje i przemówienia z wykorzystaniem środków wizualnych, by dotrzeć do odbiorców i zmotywować ich do słuchania;

- prowadzić indywidualne spotkania i rozmowy z klientem, szefem, współpracownikiem, tak by zostać wysłuchanym i osiągnąć swój cel;

- przewodniczyć i uczestniczyć w efektywnych zebraniach.

Autorka proponuje wyjątkowe, praktyczne techniki ułatwiające skuteczną komunikację we współczesnych, zróżnicowanych miejscach pracy - przydadzą się one zarówno doświadczonym menedżerom, jak i osobom stojącym u progu kariery.

Sonya Hamlin prowadzi konsultacje dla kadry kierowniczej największych amerykańskich firm, takich jak JP Morgan Chase, American Express i IBM. Wykładała m.in. na uniwersytecie w Oksfordzie i w Harvard Law School. Występuje w programach telewizyjnych jako ekspert od spraw kominikacji. Jest autorką bestselleru What Makes Juries Listen Today i Jak mówić, żeby nas słuchali: klucz do sukcesu zawodowego.

wydawca: Rebis
rok wydania: 2008
dvdmaxpl JAK MÓWIĆ, ŻEBY NAS SŁUCHALI Sonya Hamlin