Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

dvdmaxpl ETYKA PRODUKCJI PIENIĄDZA (KSIĄŻKA)

20-03-2015, 19:35
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 28.42 zł     
Użytkownik dvdmaxpl
numer aukcji: 5105803855
Miejscowość KONIN
Wyświetleń: 2   
Koniec: 20-03-2015 19:21:34

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

strona o mnieinne aukcjedodaj do ulubionych sprzedawców
art385136
Etyka produkcji pieniądza [KSIĄŻKA]
Etyka produkcji pieniądza
KSIĄŻKA
autor:
Jorg Guido Hulsmann
rok wydania:
2014
wydawca:
Instytut Ludwiga von Misesa
Opis

W powszechnym odczuciu produkcja pieniądza różni się zasadniczo od produkcji innych dóbr. Tymczasem Jorg Guido Hulsmann pokazuje, że można ją analizować za pomocą tych samych narzędzi, którymi posługujemy się zwykle w ekonomii i etyce. Podkreśla rolę pieniądza w gospodarce rynkowej i omawia moralne zagadnienia związane z konkurencją na rynku produkcji pieniądza. Głównym tematem książki są społeczne, kulturowe i duchowe skutki inflacji, której inicjatorem jest rząd. Hulsmann objaśnia, jak taka inflacja wpływa na funkcjonowanie krajowych i międzynarodowych systemów pieniężnych, przyczyniając się do niepożądanych zjawisk - koncentracji władzy i upadku rodziny. Przekonuje, że z punktu widzenia ekonomii i etyki, a z pewnością etyki chrześcijańskiej, dzisiejsze formy produkcji pieniądza budzą poważne zastrzeżenia. Nasz system pieniężny sprzyja niesprawiedliwemu pomnażaniu dochodów, niszczy bogactwo narodów i podkopuje moralne fundamenty życia społecznego; prowadzi do hiperinflacji i totalitaryzmu.

stan produktu:
Produkt ORYGINALNY. Książka zupełnie nowa.
dział:
KSIĄŻKA
ilość nośników:
[1xKSIĄŻKA]
okładka:
twarda
wymiary:
17,5x25 cm
ilość stron:
200
EAN:
978[zasłonięte][zasłonięte]32501
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA! Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego.