Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Dutko M.: e_biznes, 2009

22-05-2014, 23:41
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 55 zł     
Użytkownik gucio282870
numer aukcji: 4224723438
Miejscowość Gliwice
Wyświetleń: 1   
Koniec: 22-05-2014 23:26:06

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Dutko Maciej.: e_biznes, Wyd. Helion, Gliwice, 2009

 

Masz dość pracy na etacie? Nie czerpiesz z niej satysfakcji, a i finansowo pozostawia ona wiele do życzenia? Twoje ambicje sięgają dalej? Jeśli zaczynasz rozważać kwestię pracy na własny rachunek, a przy tym nie chcesz, by początkowe inwestycje uderzyły Cię po kieszeni, e_biznes jest dla Ciebie idealnym rozwiązaniem. Tu w dość komfortowych warunkach możesz rozwijać działalność i osiągać zyski przy niskich kosztach. Internet jest środowiskiem, w którym prym wiodą małe i średnie firmy. To prawdziwe pole do popisu dla Twojej inicjatywy, bo w przypadku e-biznesu liczy się przede wszystkim dobry pomysł. Książka ta, napisana przez eksperta i praktyka, będzie Twoim przewodnikiem po różnych odmianach przedsiębiorczości internetowej, zarówno tych najpopularniejszych, jak i niszowych. Przybliży Ci również sektor e - usług, który w naszym kraju dopiero raczkuje, ale w ciągu najbliższych lat stanie się działalnością szczególnie dochodową. Przede wszystkim jednak pozwoli Ci rozwinąć skrzydła i wskaże, jak zrealizować najśmielsze nawet plany. Możemy poznać: 1) warunki i zasady funkcjonowania w środowisku wirtualnym, 2) najbardziej efektywne strategie biznesu internetowego, 3) prawidła komunikacji biznesowej z e - klientem, 4) uroki i korzyści z pracy zdalnej i outsourcingu, 5) zasady unikania najczęstszych pułapek czyhających na e-przedsiębiorców. Książka zawiera następujące rozdziały: 1) tworzenie sugestywnych ofert, 2) 10 grzechów głównych e - sprzdawcy, 3) komunkkacja biznesowa z e-klientem, 4) tajemniczy klient a poprawa jakości obsługi, 4) telepraca w biznesie, 5) budowanie przewagi konkurencyjnej, e-marketing, 6) prawo a e-przedsiębiorczość, 7) pomysł na e-biznes