Maciej Dutko
|
Założycielem firmy jest dr Maciej Dutko:
• autor kilku książek o e-biznesie, • Certyfikowany Wykładowca Allegro, • wykładowca akademicki, • redaktor internetowy, • konsultant ds. e-handlu i funkcjonalności ofert, • autor bloga eksperckiego Akademia Internetu, • twórca serii e-publikacji pod tym samym tytułem.
Więcej: zob. hasło "Maciej Dutko" w Wikipedii.
|
Przesyłka
|
List polecony: tylko 4,50 zł Priorytet: 6,50 zł Odbiór osobisty we Wrocławiu: 0 zł
Koszt przesyłki jest stały, niezależnie od liczby zamówionych przedmiotów.
|
|
Jak pisać perswazyjne teksty sprzedażowe i marketingowe? Które techniki najskuteczniej oddziałują na Twojego klienta? Naucz się sprzedawać słowami!
Copywriting to sztuka przemawiania korzyściami, oddziaływania na emocje i wspomagania decyzji zakupowych klienta. To sposób, aby Twoje oferty były bardziej skuteczne niż oferty konkurencji.
Tytuł: Copywriting internetowy Autor: Maciej Dutko Data wydania: 2010 Objętość: 120 str. ISBN:[zasłonięte]978-83-16477-5
Opinie Czytelników:
Książka prosto od Autora (na życzenie autograf lub dedykacja)
Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbiorcy, malować w jego umyśle zmysłowe obrazy i pragnienie posiadania twojego produktu? Jak być copywriterem doskonałym?
Zawarta w tej książce wiedza jest odpowiedzią na często powtarzane pytania na temat pisania perswazyjnych ofert. To pytania, z jakimi spotykam się od lat podczas prowadzonych szkoleń i zajęć na studiach podyplomowych i MBA, ale także te, które pojawiają się na licznych forach dyskusyjnych w Sieci.
Ufam, że ich rozpracowanie pozwoli Ci uzyskać odpowiedzi na najważniejsze kwestie związane z copywritingiem!
|