DUNLOP D407 HARLEY - DAVIDSON
Wywodzi się od niezwykle skutecznych profili Harleya Davidsona.
Technologia Multi Tread Compound znalazła zastosowanie w tylnej oponie D407.
Łączy ona ze sobą wytrzymały, niezwykle trwały składnik w strefie środkowej oraz składnik zapewniający dużą stabilność poprzeczną w strefie barkowej opony.
Taka budowa gwarantuje dłuższe przebiegi opony oraz pozwala na pewniejsze pokonywanie zakrętów.
W recenzji nowych modeli w klasie turystycznej Harley-Davidson, motocyklowy magazyn internetowy „Motorcycle.com” zwrócił uwagę na korzyści, jakie przynoszą nowe opony Dunlopa.
"Dunlop zrobił świetną robotę, tworząc nową, łączącą kilka cech oponę, specjalnie dla motocykli z serii Touring 2009.
Opona D407 dzięki twardszej środkowej strefie przedłuża żywotność opony, co jest szczególnie ważne przy dużej ładowności motocykli touring.
Z kolei dzięki miękkiej strefie bocznej motocykl z większą pewnością pokonuje zakręty” – napisał recenzent magazynu.
Dunlop dostarcza opony do nowych motocykli turystycznych Harleya od czerwca 2008 r.
Nowa D407 jest elementem zmian w motocyklach Harley-Davidson, które obejmuje także podwozie, ramę i amortyzatory.
Mają one ułatwić prowadzenie, zwiększyć ładowność i komfort jazdy.
Opona z zastosowaniem np. do
HARLEY - DAVIDSON 1580 FLHP ROAD KING POLICE , 1580 FLHRC ROAD KING CLASSIC , 1580 FLHT ELECTRA GLIDE STANDART , 1580 FLHTC ELECTRA GLIDE CLASSIC , 1580 FLHTCU ELECTRA GLIDE ULTRA CLASSIC , 1580 FLHTK ELECTRA GLIDE ULTRA LIMITED , 1580 FLHX STREET GLIDE , 1690 FLHTC ELECTRA GLIDE CLASSIC , 1690 FLHTCU ELECTRA GLIDE ULTRA CLASSIC , 1690 FLHTK ELECTRA GLIDE ULTRA LIMITED , 1690 FLHX STREET GLIDE , 1690 FLTRU ULTRA ROAD GLIDE , 1690 FLTRX ROAD GLIDE CUSTOM , 1800 ELECTRA GLIDE ULTRA CLASSIC CVO , 1800 FLHTCUSE ULTRA CLASSIC ELEKTRA GLIDE CVO , 1800 FLTR ROAD GLIDE