O ŚWICIE OTWIERAJĄ SIĘ LEGENDARNE DRZWI...
i zapraszają cię, byś zagarnął bajeczne bogactwo. Ale strzeż się! W lochach czają się straszliwe istoty i zabójcze pułapki, gotowe zgładzić nieuważnych. A jeśli nie uda ci się powrócić na powierzchnię przed zapadnięciem zmroku, drzwi na powrót się zatrzasną i nie będzie już ucieczki przed gniewem Smoczego Władcy Kalladry! DungeonQuest: Smocze Lochy to gra planszowa o wyprawie do lochów dla jednego do czterech odważnych graczy. Każdy gracz będzie kontrolował bohatera uzbrojonego w unikalny zestaw zdolności, magicznych runów i cały zapas szaleńczej odwagi, które pomogą mu stawić czoła terrorowi Lochów Smoczego Ognia. Ci z bohaterów, którym dopisze szczęście i dotrą do Skarbca, będą mogli spróbować zrabować jego bogactwo.
CZY STAWISZ CZOŁA WYZWANIU RZUCONEMU PRZEZ SMOKA?
Zawartość pudełka:
- 117 komnat Lochu
- 50 kart Lochu
- 54 karty Walki
- 44 karty Mocy
- 40 kart Katakumb
- 32 karty Skarbów
- 30 kart Przeszukiwania
- 15 kart Pułapek
- 15 kart Drzwi
- 15 kart Zwłok
- 15 kart Krypt
- 12 kart Runów
- 8 kart Smoka
- 6 figurek bohaterów
- 6 kart Bohaterów
- 1 plansza
- 6 znaczników wejść do katakumb
- 41 żetonów ran
- 24 żetony determinacji
- 20 żetonów potworów
- 6 znaczników podróży
- 4 sześciościenne kości
- 1 znacznik słońca
- 1 znacznik pierwszego gracza
- 1 instrukcja
Opis gry
W grze DungeonQuest: Smocze Lochy od jednego do czterech graczy wciela się w role bohaterów, zapuszczających się w straszliwe odmęty Lochu Smoczego Ognia. Gracze badają loch, poruszając bohaterówi umieszczając na planszy komnaty Lochu.W trakcie rozgrywki gracze losują karty Lochu, aby sprawdzać, co czyha na nich w komnatach Lochu, do których właśnie zawitali. Bohater, któremu dopisze szczęście, dotrze do Skarbca znajdującego się w centrum lochu i będzie mógł spróbować splądrować ukryte tam bogactwa. Bohaterowie muszą jednak uważać, aby nie obudzić Smoczego Władcy Kalladry, który śpi na hałdzie skarbów. Chciwi bohaterowie, którzy zbyt długo zabawią w Skarbcu, narażają się na straszliwy Smoczy Gniew Kalladry! Kiedy bohaterowie zrabują skarb, będą musieli uciec z lochu, zanim zajdzie słońce. Lepiej nie pytajcie, co dzieje się z bohaterami, którzy pozostają w lochu po zmroku…
Cel gry
Celem gry DungeonQuest: Smocze Lochy jest zdobycie skarbu i ucieczka z Lochu Smoczego Ognia przed zachodem słońca. Wygrywa gracz, którego bohater wyszedł żywy z lochu i posiada łupy o największej wartości.W Skarbcu znajdującym się w centrum lochu ukryto najcenniejsze łupy, ale bohaterowie, którym sprzyja los, mogą też znaleźć trochę złota podczas podróży przez loch. Aby uciec z lochu, bohater musi odnaleźć drogę do jednej ze Strażnic, znajdujących się w rogach lochu. Czasem wyprawy w głąb lochu nie przeżyje żaden bohater. W takim wypadku wszyscy gracze przegrywają, a zwycięski Kalladra zasypia na swojej hałdzie skarbów, czekając na następną grupę śmiałków