SPIS TREŚCI:
WSTĘPI. NAUKA CZYTANIA W ZINTEGROWANEJ PRACY PRZEDSZKOLA1. ZAKRES I TREŚCI ELEMENTARNEJ NAUKI CZYTANIA2. METODA NAUKI CZYTANIA W PRZEDSZKOLU3. ŁĄCZENIE NAUKI CZYTANIA Z RÓŻNORODNĄ DZIAŁALNOŚCIĄ DZIECI II. GOTOWOŚĆ DO NAUKI CZYTANIA1. SPOSTRZEGAWCZOŚĆ WZORKOWA2. POPRAWNOŚĆ WYMOWY3. ANALIZA I SYNTEZA SŁUCHOWA4. CAŁOŚCIOWE ROZPOZNAWANIE WYRAZÓW5. ROZUMIENIE POJĘĆ: WYRAZ, ZDANIEIII. KSZTAŁTOWANIE UMIEJĘTNOŚCI CZYTANIA1. POZNAWANIE LITER2. UTRWALANIE POZNANYCH LITER3. DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI CZYTANIA4. ZNACZENIE SYLABY W DOSKONALENIU CZYTANIAIV. CZYTANIE ZE ZROZUMIENIEM1. ZAINTERESOWANIE DZIECKA NAUKĄ CZYTANIA2. AKTYWIZOWANIE MYŚLENIA W PROCESIE NAUKI CZYTANIA3. ROZUMIENIE ZNAKÓW INTERPUNKCJI4. INSPIROWANIE SAMODZIELNEGO CZYTANIAV. LITERATURA DZIECIĘCA POMAGA W KSZTAŁTOWANIU UMIEJĘTNOŚCI CZYTANIA1. ROZWIJANIE ZAINTERESOWANIA KSIĄŻKĄ2. ROLA KSIĄŻKI W PROCESIE NAUKI CZYTANIA3. ORGANIZOWANIE ZAJĘĆ Z WYKORZYSTANIEM LITERATURY DZIECIĘCEJVI. ORGANIZOWANIE DZIAŁALNOŚCI WYCHOWANKÓW1. RYTMICZNOŚĆ I SYSTEMATYCZNOŚĆ DZIAŁANIA2. ORGANIZOWANIE ZAJĘĆ ZBIOROWYCH3. ORGANIZOWANIE ZAJĘĆ W MAŁYCH ZESPOŁACH4. INSPIROWANIE DOWOLNEJ DZIAŁALNOŚCI WYCHOWANKÓWVII. WARUNKI INDYWIDUALIZACJI ODDZIAŁYWAŃ WYCHOWAWCZYCH1. POZNAWANIE WYCHOWANKÓWPOSTAWY SPOŁECZNEPOZIOM ROZWOJU MOWY I MYŚLENIAZAINTERESOWANIA DZIECKA2. WSPÓŁPRACA Z RODZICAMIVIII. POMOCE DYDAKTYCZNE1. POMOCE DO REALIZACJI RÓŻNYCH ZADAŃ PROGRAMOWYCH2. POMOCE PRZEWIDZIANE SPECJALNIE DO NAUKI CZYTANIABIBLIOGRAFIA
PROSZĘ O ROZWAŻNĄ LICYTACJĘ, GDYŻ NIE ODWOŁUJĘ OFERT