WITAM I ZAPRASZAM
NA SPRZEDAŻ JEST MOTOCYKL
DUCATI model ST4
POJEMNOŚĆ - 916 CCM
ROK 2000
Przebieg 29917 mil - około 48150 km
3 KUFRY DUCATI
REGULOWANE KLAMKI,
AŻUROWA OSŁONA SPRZĘGŁAWRAZ Z MOTOCYKLEM:
KAMERA GOPRO HERO I KARTĄ 32 GBDWA MONTAŻE NA MOTOCYKLU.
tel: 790 [zasłonięte] 767
PONIŻEJ OPISU ZDJĘCIA
PROSZĘ NIE ZWRACAĆ UWAGI NA SPOSÓB DORĘCZENIA - KURIER - ODBIÓR PO OGLĘDZINACH OCZYWISCIE, OSOBISTY.
to było w skrócie, a teraz odrobina historii motocykla:
Motocykl Ducati, model ST 4 - Sport Turing, poj. 916ccm, 107KM, rok 2000. Zakupiony do turystyki i tak był użytkowany, z niewielkimi przebiegami w mieście. Robiłem nim raczej długie trasy i miło jestem zaskoczony – również pasazerka z komfortu jazdy, jak również ze strony mechanicznej oraz ekonomicznej.
Trochę faktów:
Spalanie w zależności od kontroli manetką i paliwa, jakie się wlewa tzn. chodzi o kraj, w jakim się tankuje. W Polsce w trasie spalanie około 4,5 l/100km, w mieście 5 do 5,5 l/100km również w zależności od kultury jazdy i manipulacją skrzynią biegów.
Ostatnia wyprawa na Edelweisspitze 2571 m n.p.m.– Grossglockner wraz z pasażerką, ekwipunkiem na kilka dni w kufrach, narzędziami, namiot itp. ( ogólnie ciężkie kufry ) dała średnie spalanie 4,8 l/100km. ( przejechaliśmy 2896km, fizycznie zużyte paliwo, 138,9 l ).
Najlepsze spalanie uzyskałem ( solo z kuframi ) na Austriackim paliwie, na jednym zbiorniku przejechałem 441 km i zatankowałem 17 litrów, co daje średnie zużycie 3,85 l/100km. Jeżeli chodzi o ekonomię to biję mu pokłon. Prędkości w trasie w zależności od miejsca i sytuacji od przepisowych i wymaganych w UE 50km/h w terenie zabudowanym do wielokrotności poprzedniej wartości w trasie, czyli zróżnicowane prędkości, jak to na autostradach. Motocykl bardzo ładnie się prowadzi, bez problemów pokonuje ciasne zakręty nie wykazując skłonności do wyłożenia się z jeźdźcem, bardzo wygodna kanapa zarówno dla kierującego jak i pasażera. Doskonałe hamulce Brembo, w sytuacjach krytycznych potrafią udowodnić, że zostało jeszcze sporo miejsca między pojazdami.
Razem z motocyklem sprzedaję trzy oryginalne kufry Ducati Performance, z mocowaniami wraz z kompletem kluczyków. Instrukcja obsługi oraz dwa oryginalne kluczyki do motocykla, Karta pojazdu i dowód rejestracyjny.
Motocykl serwisowany w Motomaniax.pl i Ducati we Włoszech.
W 2011 w motocyklu zostały wykonany pełny serwis:
Wymieniony olej oraz filtry
Wymienione klocki hamulcowe P i T
Wymieniony płyn hamulcowy P i T i sprzęgłowy
Wymienione paski rozrządu
Wymieniony olej w zawieszeniu P
Zsynchronizowane wtryski
Wymienione świece zapłonowe
Sprawdzony luz zaworowy
Wymiana płynu chłodniczego
Wymieniona linka prędkościomierza
Wymienione opony Pilot Road
Inne:
Wymiana kompletnego napędu w ASO Ducati okolice Neapolu faktura na 220 € -
Wymienione łożyska tylnego koła
W 2012 w motocyklu zostały wykonane następujące czynności serwisowe :
Wyregulowane luzy zaworowe
Wymieniona została osłona sprzęgła na ażurową wraz z dociskiem.
Nowe dźwignie hamulca i sprzęgła – regulowane.
W 2013 roku zrobiłem może około 400 km i ta wartość spadła znacznie z powodu braku czasu plus czynniki osobiste.
W 2014 roku niestety czas nie pozwolił na jazdę, jedynie był uruchamiany i został wymieniiony akumulator.
W motocyklu należało by wykonać serwis – olej, filtry i inne eksploatacyjne czynności.
Jak pisałem wcześniej muszę się rozstać z motocyklem z braku czasu, a stojący motocykl będzie niszczał – a tego bym nie chciał, bo mimo swojego wieku potrafi dać sporo frajdy z jazdy.