Witam,
Przedmiotem aukcji jest motocykl Ducati Multistrada 620. Bardzo przyjemny motocykl sportowo-turystyczny, w pełni zasługujący na oba te określenia.
Rocznik: 2005,
Przebieg: 39 200 - stan na 06.2012
Wyposażenie:
- kufer centralny (originalny Ducati Performance)
- kufry boczne (oryginalne DP),
- tankbag z dodatkowymi torbami bocznymi (Polo, coś na wzór Touratecha, bardzo praktyczne),
- bagster - skóra na bak,
- centralna noga,
- gniazdo zapalniczki,
- kompletny zestaw Termignoni (nie sama końcówka wydechu, a cały set ze zmienionym airboxem, filtrem powietrza, komputerem o zmienionym oprogramowaniu pod nowy układ oddechowy motocykla, i wisienka na torcie: pięknie brzmiące wydechy). Set jest oryginalny, kupiony nowy w salonie MotoRex w Poznaniu. Koszt samego zestawu to ponad 5.000 zł.
- handbary(KTM),
- dorobione przedłużenie przedniego błotnika zamontowany tylny błotnik z Monstera,
- deflektor przedniej szyby - demontowalny jeśli się komuś nie podoba ;)
Motocykl kupiony w 2009 roku w warszawskim komisie z przebiegiem 9.000km. Przed zakupem dokładnie sprawdzona rama (laserowy pomiar czy prosta - mam wydruk z warszawskiego salonu Kawasaki z wynikiem badania).
Używany w mieście i na wyjazdy turystyczne. Zaliczył trzy dalsze wyprawy w świat: Włochy, Francję, Chorwację, oraz wiele weekendowych wypadów po Polsce.
Dla chętnych do poczytania dwie ostatnie podróże opisane tu:
Moc wystarczająca i w przeciwieństwie do wiertarek - ciągnie od dołu. W porównaniu do zwykłej 620 wydech i komputer robią dużą różnicję. Nawet z plecaczkiem i zapakowany na trzytygodniowy wyjazd dzielnie radzi sobie z autostradami, Alpami, czy przeciskaniem w korkach.
Motocykl bardzo poręczny, świetnie się prowadzi, wygodny do miasta (wysoka i wyprostowana pozycja, dobra widoczność nad dachami osobówek) czy w dalsze trasy (komfort kończy się jednak w okolicach 160km/h bo szybka nawet z deflektorem nie daje zbyt dobrej ochrony przed wiatrem). Podobne motocykle, jak Transalp czy V-Strom, Multistrada bije na głowę prowadzeniem na twardym. A na miękkie i tak mało kto się zapuszcza ;) Jak na Ducati przystało jest lekka, wąska w talii (silnik L-twin), precyzyjna, ma doskonałe hamulce itd itp. Prowadzi się jak Monster, z tą różnicą, że kierowca patrzy na wszystkich z góry :)
Wbrew stereotypom - ani razu nas nie zaskoczyła żadną niespodziewaną awarią. Serwisowana regularnie i zawsze przez tego samego, znanego w światku polskiego klubu Ducati (Desmomaniax DOC Poland) Mechanika (świadomie przez duże eM).
"Kup teraz" tylko po obejrzeniu motocykla. Podana cena (14.000 zł) dotyczy motocykla z kompletnym wyposażeniem turystycznym. W grę wchodzi sprzedaż bez wyposażenia turystycznego (kufer centralny, kufry boczne, bagster tankbag), wówczas cena oczywiście niższa (11.000). Mogę także zdemontować końcowy tłumik i wstawić w jego miejsce oryginalny. Komputer i dolot zostają w motocyklu. W takiej opcji i bez wyp. turyst. cena jeszcze bardziej atrakcyjna (10.000).
W grę wchodzi też zamiana na dwuślad, najchętniej z silnikiem z przodu, napędem na tył i bez dachu. MX5 i Z3 to mój top of mind, ale jeśli ktoś ma inne ciekawe propozycje to proszę się nie krępować.
Wszelkich bardziej szczegółowych informacji chętnie udzielę telefonicznie lub mailowo. Zapraszam też do obejrzenia motocykla w Poznaniu.
600 [zasłonięte] 186
Zapraszam do licytacji.
Poniżej kilka zdjęć: