Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Ducati Multistrada 1000 DS Doinwestowany - ZAMIANA

14-07-2015, 8:09
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 13 999 zł     
Użytkownik karolek102
numer aukcji: 5500351582
Miejscowość Legionowo
Wyświetleń: 1318   
Koniec: 14-07-2015 08:14:23
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam.

Do sprzedania piękny DUCATI Mutistrada 1000 DS!!!

Motocykl wyprodukowany został w 2005 roku a ja jestem w Polsce jego 2 właścicielem.

Ducata kupiłem od kolegi wiec znam calą jego historię w Polsce.

Pierwsza rejestracja za granica 01-01-2005 Pierwsza rejestracja w Polsce 24-09-2009

Poniżej kilka słów o motorze, akcesoriach i stanie technicznym:

Najważniejszą sprawą w Ducati i powodem dlaczego wybrałem ten właśnie motocykl, to poza lekkością prowadzenia była jego waga (jest znacznie lżejszy od bmw ) i przy jeździe w większości po asfalcie zdecydowanie lepiej się prowadzi ( Ducati zastosowało tu mieszankę sportowego zawieszenia ze skokami enduro czyli idealnie na nasze drogi :-) Inna sprawa to dźwięk silnika i odgłos suchego sprzęgła (ŻADEN inny motocykl nie ma seryjnie suchego sprzęgła) a brzmi to mniej więcej tak:

https://www.google.pl/search?q=ducati+multistrada+dry+clutch&newwindow=1&client=firefox-a&hs=8ba&rls=org.mozilla:pl:official&channel=nts&source=lnms&tbm=vid&sa=X&ei=jHMqVKuwFOTRywOptYGwAQ&ved=0CAkQ_AUoAg&biw=1920&bih=943

Do motocykla założyłem akcesoryjna obudowę tego sprzęgła, dzięki temu widać jak ono pracuje :-) ma lepsze chłodzenie i lepiej się czyści, i najważniejsze - jest jeszcze głośniej :-) Samo sprzęgło zostało wymienione na sprzęgło antyhoppingowe :

http://www.dynotech.pl/stm/stm.htm

Czyli jadąc na 6 biegu redukujemy do 1 biegu i nie kończy się to uślizgiem kola, pomaga na wyjściu z zakrętu , pomaga przy jeździe po mokrym itd itp (koszt tego kompletu 3 tys zł!!!)

Dodatkowo założyłem dedykowany do tego modelu akcesoryjny wysprzęglik i pompę sprzęgłową z Ducati 999 – dzięki takiemu rozwiązaniu o wiele lżej można obsługiwać klamkę sprzęgła. Hamulce Standardowo Multistrada ma dobre hamulce firmy Brembo, ale jeśli ktoś się zgłębi w temat to okaże się, że rozstaw śrub mocujących zaciski jest taki sam jak w Ducati 999 , ja zmieniłem zaciski + przewody w stalowym oplocie + pompy hamulcowe – wynik: hamulce są rewelacyjne!!! Jednym palcem ze 160 do 0 idealnie się dozują i o wiele lepiej hamują a całości dopełniają regulowane akcesoryjne klamki.

Kufry,

wcześniej miałem kufry oryginalne, które były plastikowe i rysowały się, a w razie wywrotki cale by się połamały a poza tym były mało pojemne. Teraz jest aluminium mega pojemne i dostosowane do kształtu motocykla, w razie wywrotki nie połamią się i po paru "młotkach" będzie można kontynuować podroż.

Wydech,

to ciężki temat a dokładnie ważył 15 kg :-) tak, tyle waży oryginalny wydech Multistrady z katalizatorem. Teraz jest ultralekki (2 kg max) wydech ARROW, a w miejsce oryginału jest dodatkowy schowek, Do wydechu są 2 DB-kilery, zakładamy je zależnie od tego jak mocno chcemy być słyszalni :-) Niestety wraz ze zmniejszeniem ilości decybeli spada nam dość odczuwalnie ilość koni mechanicznych

Przednia szyba, z racji tego ze nie poruszam się z prędkościami dużymi gdzie walczy się o doskonalą aerodynamikę kładąc się nawet na baku, wymyśliłem sobie ze wolał bym większą szybę, która nie jest może mega aerodynamiczna ale za to można jechać z otwartym kaskiem. Szyba dedykowana oczywiście do tego modelu.

Zbiornik paliwa,

jeśli chodzi o sam zbiornik to niestety tutaj Ducati zleciło to podwykonawcy, który nie wywiązał się z tego jak należy. Odpowietrzenie zbiornika jest fatalne walczyłem z tym kilka miesięcy i w ostateczności wywaliłem i założyłem 2 korek, czyli mamy jeden zbiornik i 2 korki :-) Wynik: tankujemy 18-20 litrów (zależnie od ustawienia motocykla) zamiast 16 co daje nam minimum 50 km więcej do przejechania na jednym tankowaniu. Opis problemu na forum Ducati: http://www.multistrada.net/wiki/ProblemFillingFuelTank-Troubleshooting http://www.multistrada.net/wiki/ProblemFillingFuelTank

Filtr powietrza,

założyłem sportowy filtr powietrza - więcej koni i fajniejszy dźwięk przy zasysaniu.

Świece irydowe, podobno wieczne ja jeżdżę na nich już 2 lata (zresztą we wszystkich autach i motocyklach jakie miałem i (będę miał) tez zakładałem, koszt duży bo sztuka 50 zł ale efekt super (taka ciekawostka: Ducati ma 2 cylindry i 4 świece :-) http://www.multistrada.net/wiki/IridiumSparkPlugs

Nawigacja, dodatkowo zamontowany jest dedykowany do motocykla uchwyt do zamontowania telefonu bądź nawigacji ( dorobiłem daszek bo przy intensywnym słońcu nie widać było co jest na ekranie) Zamontowałem ładowarkę na USB - można podłączyć 2 odbiorniki. Ładowanie, wymieniony regulator ładowania na nowszy firmy Mosfet + wymienione wtyczki na hermetyczne, lądowanie idealne. Dodatkowo zamontowana kontrolka lądowania, opis problemu: tu inny model Ducati, ale w Multistradzie było to samo : https://www.youtube.com/watch?v=qEjy1Oh38ps http://www.ducati.ms/forums/80-hall-wisdom/94947-upgrade-fix-no-more-charging-regulator-rectifier-problems-4.html

Lusterka i kierownica, kierownica jest wyższa i szersza, żeby lepiej widzieć w lusterkach i żeby można było wygodnie jeździć na stojąco, pomaga przy dłuższych przelotach. Lusterka na końcach kierownicy żeby widzieć co na drodze a nie co na łokciach :-) Oświetlenie, w zasadzie wszystkie żarówki wymienione na ledy, świecą super, biorą mniej prądu, boczne oświetlenie zamontowane i ustawione tak żeby widzieć jak coś w nocy wychodzi z lasu :-)

Osłony i błotniki,

Ducati ma zamontowaną aluminiową osłonę pod silnik, żeby uchronić go przed kamieniami jak jedziemy po szutrówkach, przedłożony ma też przedni błotnik ( dedykowany do modelu) również celem ochrony silnika przed kamieniami. Z tylu producent nie przewidział seryjnie błotnika, ale jest zamontowany akcesoryjny ( to już nie ja montowałem tylko poprzedni właściciel - rękodzieło ale spełnia funkcje :-) A ostatnio wymienione uszczelniacze w przednim zawieszeniu.

Zapraszam na oględziny do Skierd (między Jabłonną a Nowym Dworem Mazowieckim)

Przejażdżka możliwa po zostawieniu gotówki w zastaw – życiowe doświadczenie !

Na wszelkie pytania odpowiem pod nr tel. 601-[zasłonięte]-198 lub e.mailowo [zasłonięte]@skn.pl

ps:chętnie zamienię na coś fajnego typu:

BMW e34 sedan manual - tyko benzyna.

BMW e36 coupe, manual o poj. co najmniej 2l.

BMW e24. BMW e31.

MB w140 5.0

MB w124 coupe

Pozdrawiam.

Kamil.